برنامه مسابقات تیم ملی فوتسال زیر 21 سال کشورمان در جام جهانی مالزی مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در حالی مجوز حضور به جام جهانی را به دست آورد، که حمایت قابل توجهی از سوی مسئولان دریافت کرد.
صعود نوجوانان فوتبال ایران به جام جهانی زیر ۱۷ سال با واکنش سایت های رسمی آسیا روبرو شد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل یمن به نیمه نهایی جام ملت های زیر ۱۷ سال آسیا رسید تا مجوز حضور در جام جهانی را نیز کسب کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.
فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2023 نماینده داشته باشد. در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. مسابقات جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال.
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 20سال که قرار بود در اندونزی برگزار شود ولی میزبانی از این کشور بازپس گرفته شده بود در آرژانتین برگزار خواهد شد.
اندونزی به دلیل امتناع از میزبانی از رژیم صهیونیستی، میزبانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال را از دست داد.
صدها اندونزیایی با برگزاری تجمع در جاکارتا پایتخت اندونزی از دولت کشورشان خواستند مانع حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جام جهانی فوتبال زیر بیست سال شود.
مارکا در مطلبی به بیشترین افزایش قیمت و شدیدترین اقت ارزش بازیکنان فوتبال پرداخه است.
دروازه بان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به عنوان بهترین دروازه بان اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر 21 سال 2022 ناشنوایان در مالزی معرفی شد.
فوتسالیست‌های ناشنوای ایران با شکست قزاقستان، قهرمان اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر ۲۱ سال شدند.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران با غلبه بر ازبکستان به مرحله نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد.
تیم فوتبال زیر 21 سال فوتسال ناشنوایان با شکست ازبکستان راهی فینال این رقابت‌ها شد.
تیم فوتسال ناشنوایان ایران با کسب پیروزی پرگل برابر چین به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام‌جهانی زیر ۲۱ سال راه یافت.
تیم ملی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان ایران، با پیروزی 14-1 برابر چین، به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال، صعود کردند.
تیم فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران با پیروزی برابر عربستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد.
در ادامه رقابت‌های جام جهانی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال که در مالزی در حال برگزاری است، تیم ایران در دومین دیدار خود برابر میزبان به میدان رفت و به برتری رسید.
تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتسال زیر 21 سال 2022 ناشنوایان به مصاف آذربایجان رفت و در پایان این دیدار به پیروزی رسید.
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی ۱۱ میلیون تومان است.
فدراسیون فوتبال در پی بیانیه اخیر مدیران لیگ برتر فوتبال، اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:
فیفا به دلیل دخالت اشخاص ثالث، فدراسیون فوتبال هندوستان را به حالت تعلیق در آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ