کاپیتان کنونی کرواسی اولین بازی ملی خود را برابر ژاپن برگزار کرده بود و اکنون بعد از 16 سال بار دیگر مقابل این حریف قرار گرفته و امیدوار به صعود تیمش از این مرحله است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از سوال خود عقب‌نشینی نمی‌کند تا به نتیجه برسد، تاکید کرد: «تذکر، سوال و استیضاح، اهرم‌های نظارتی است که شورای شهر در اختیار دارد. دنبال این هستیم که در شهر تهران اتفاقی در حوزه حمل و نقل رخ دهد و مردم را از شرایط بحرانی دربیاورد. در حال حاضر تهران نیاز دارد که برای حمل و نقل به ویژه اتوبوسرانی به سرعت اقدامی اساسی انجام شود. برنامه چهارم و بودجه شهرداری نشان می‌دهد که شرایط برای اتفاق خوب مهیاست.»
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
آخرین تمرین مردان والیبال ایران با حضور اصحاب رسانه عصر روز دوشنبه هشتم خردادماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.
استقلال خوزستان موفق شد در شرایط به لیگ برتر صعود کند که حسن پورحمیدی نقشی ویژه در این اتفاق داشت.
درحالی‌که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در کسب مجوز حرفه‌ای دچار چالش شده‌اند، یک‌ باشگاه زنان ایرانی موفق به کسب مجوز حرفه‌ای از سوی AFC شد.
سرمربی تیم ملی ایران و تیم امید نشست مشترکی را با نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردند.
سرمربی تیم ملی ایران و تیم امید نشست مشترکی را با نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردند.
خودروهای سفارش عربستان در اتفاقی جالب توسط کمپانی تولیدکننده، آپشن دعای سفر مجهز هستند.
رستوران علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان برای ادامه کار مشکلی ندارد.
مدافع تراکتور با گارد ویژه و با اجازه پزشک مقابل پرسپولیس قرار گرفت.
گابریل ژسوس در جریان بازی آرسنال-بورنموث خبر از بازگشت قریب الوقوع خود داد؛ اتفاقی که حسابی هواداران را به وجد آورده است.
برخلاف تصور خیلی‌ها، پرسپولیس موفق شد ۴ گل در ورزشگاه نقش جهان به سپاهان زده و این تیم را حذف کند.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
کمپانی آدیداس با کمبود پیراهن لیونل مسی روبرو شده و برای رسیدگی به تقاضای مشتری‌ها خط تولید ویژه ترتیب داده است.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
تعدادی از خانواده های بازیکنان تیم ملی ایران در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شدند.
سه بازیکن تیم ملی اعزامی به جام جهانی قطر با قرار گرفتن در فهرست نهایی این تیم رکورد بیشترین تعداد حضور در جام های جهانی را با یک ملی پوش سابق شریک شدند.
به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی هنوز از کارلوس کی‌روش بابت اتفاقات قبل از جام جهانی 2018 ناراحت است.
علیرضا بیرانوند می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه رکورد خاص فوتبال ایران را از آن خود کند.
گل‌گهر سیرجان برابر ذوب‌آهن یکصدمین بازی تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه کرد.
این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال زنان به شکل اختصاصی از آنتن پخش خواهد شد.
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اتفاقی که بر سر فوت خانم مهسا امینی افتاد در واقع جرقه ای بود بر انباشت ناراحتی ها، عقده ها و مطالباتی که مردم و به ویژه جوانان و زنان داشتند.
مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به اولین پیروزی خود دست یافت؛ یک برد ارزشمند خانگی با چاشنی اتفاقی ویژه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ