اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی در میان موج گرمای تابستانی به پایین ترین سطح خود رسیده است .
موج جهانی افزایش قیمت بنزین
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
موج جدید تظاهرات علیه رئیس جمهور موقت کشور پرو، با درگیری معترضان و نیروهای پلیس و درخواست استعفای رئیس جمهور این کشور آغاز شد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
موج واکنش ها به هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای عربی و اسلامی و همچنین گسترش دایره غارت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.
تعداد بیماران ام‌اس در همه‌جای ایران درحال افزایش است و اصفهان از این قاعده مستثنی نیست؛ افزایشی که دلیل آن معلوم نیست؛ همین هم شده که تعدادی خشکی زاینده‌رود و گاوخونی، همچنین استفاده اصفهانی‌ها از برنج لنجان را مقصر آمار بالای مبتلایان در اصفهان بدانند؛ درحالی‌که مسعود اعتمادی‌فر، متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ بیماری ام‌اس و عضو هیئت‌مدیره انجمن ام‌اس این‌ها را شایعه می‌داند و معتقد است که هیچ فکتی دراین‌باره وجود ندارد.
گزارش‌های رسانه‌ای مرتبا از ثبت رکوردهای بالای دما در کشورهای مختلف جهان و چندین آتش سوزی جنگلی از جمله در کشورهای اسپانیا، ترکیه و آمریکا به دلیل گرمای شدید منتشر می‌کنند.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
محکومیت اقدام «سلوان مومیکا» تندروی سوئدی در زمینه آتش زدن قرآن در استکهلم از سوی کشورهای اسلامی، عربی و غیرعربی ادامه دارد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
کاهش قیمت‌ها در بازارهای ارز و خودرو در اولین گام باعث افت قیمت‌های پیشنهادی در مناطق شمالی پایتخت شده و انتظار می‌رود این موج به سایر مناطق تهران برسد.
گزارش‌های رسانه‌ای از آغاز موج جدیدی از اعتراضات فرانسوی‌ها علیه افزایش سن بازنشستگی در این کشور طی روز سه شنبه آتی حکایت دارد.
به نظر می‌رسد عده‌ای از این ماجرا‌ها مطلع بوده‌اند و سهام را روی پایین‌ترین قیمت‌ها خریده‌اند و همانجا توقف کرده‌اند. این‌ها هم بازی‌هایی است که گاهی رخ می‌دهد. کاهش اعتماد عمومی به بازار سرمایه، پدیده مثبتی نیست.
مدیرعامل تیم فوتبال مس رفسنجان این روزها حضور پررنگی در تمرینات تیم فوتبال باشگاه دارد.
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
متاسفانه تعدادی ازنمایندگان مجلس ازآقای رئیسی دعوت کردند که بیاید و رئیس جمهور بشود و این باعث زیر سوال رفتن مجلس شد. چند نماینده با خواهش و وعده وعید یک طوماری جمع کردند برای آقای رئیسی و الان هم ۹۵ درصد آن‌ها خودشان پشیمان هستند. همه از مجلس و ملت عذرخواهی می‌کنند که چرا اصلا رئیسی را برای ریاست جمهوری دعوت کرده‌اند.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
توماس توخل در آستانه بازی دوباره با فرایبورگ بعد از شکست مقابل این تیم در جام حذفی سعی کرد در مقابل موج انتقادها ایستادگی کرده و فضا را برای بازیکنانش تلطیف کند.
چنانچه زیرسویه BQ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود، هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید19 در کشور را داشت.
این هشتیمن موج همه گیری کرونا در ژاپن است. طبق آمار‌های دولتی، طی روز گذشته ۲۰۶۹۴۳ مورد ابتلا به کرونا در ژاپن ثبت شده است. از ۲۵ اوت تا کنون این برای اولین بار است که شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است.
رسانه‌ها این توانایی را دارند که در جامعه هدف موج و تنش ایجاد کنند و برای مقابله با این امواج اولین قدم آگاه سازی و توانمند کردن افراد در مقابل اخبار و اطلاعاتی است که به آنان ارائه می‌شود.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ