اگرچه برندگان قرعه کشی خرداد ماه شرکت ایران خودرو باید تاکنون خودروی خود را تحویل می گرفتند اما با وجود تسویه حساب خبری از تحویل نیست و صرفا یک پیام تبدیل اختیاری برای مشتریان ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال به دلیل مشکلات پیش فصل نتوانسته بود آماده سازی خوبی داشته باشد گفت: با وجود این کمبودها آنها در هفته اول برخلاف انتظارات نتیجه گرفتند.
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات بدنسازی خود را به طور کامل قبل از شروع لیگ برتر انجام می دهد اما با کمبود زمان برای هماهنگی تاکتیکی روبرو است.
لغو بازی‌های ساحلی جهان بخاطر بدقولی پولی اندونزی!
واکنش داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، به طولانی شدن روند مذاکرات برای تمدید قراردادش خبرساز شده است.
منابع اسپانیایی نوشته اند که کارلو آنچلوتی از این بیم دارد که فصل 24-2023 را بدون مهاجم بزرگ شروع کنند که این خلاف وعده فلورنتینو پرز به او در جلسه ماه گذشته است.
ژول کنده به ژاوی و مدیران بارسا اطلاع داده که این تابستان قصد جدایی دارد و برای این مهم، دلایل خاص خود را هم دارد.
ریکاردو ساپینتو امیدوار دومین جام قهرمانی را همراه با استقلال بالای سر ببرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
دروازه بان نفت مسجد سلیمان می گوید از بدقولی مدیران صبر بازیکنان این تیم لبریز شده است.
در شرایطی که طی دو بازی اخیر اعتماد سانتوس به رونالدو به پایین‌ترین حد خود رسیده بود، پرتغال با شکست برابر مراکش از جام جهانی حذف شد.
3 بازیکن خارجی استقلال طبق برنامه قبلی در ایران حضور یافتند و کار خود را شروع کردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با بازگشت شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان به باشگاه الاهلی قطر جای نگرانی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با بازگشت شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان به باشگاه الاهلی قطر جای نگرانی دارد.
بدقولی فدراسیون فوتبال، هوادارانی که بلیت جام جهانی را از سایت این فدراسیون خریداری کرده‌اند را با بلاتکلیفی بزرگ مواجه کرده است.
گانتز در مورد آخرین عملیات غزه، خواسته‌های جهاد و امکان انعقاد معامله زندانیان صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ