سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی، جوشکو گواردیول را بهترین بازیکن جهان در پست خود خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زلاتکو دالیچ، مربی تیم ملی کرواسی، معتقد است که برونو پتکوویچ شایستگی بازی در رئال و بارسا را دارد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، در آستانه دیدار تیمش با هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای اروپا می‌گوید کرواسی برای کسب مدال وارد این مرحله از تورنمنت‌ها می‌شود.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه دیدار امشب تیمش با ترکیه در انتخابی یورو 2024 کنفرانس خبری پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و خبرساز شد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از لحظات سخت و شرایط دشواری که در طول دوران حضورش در فوتبال تجربه کرده صحبت می‌کند.
زلاتکو دالیچ پس از عدم حضور بازیکنان کرواسی در مراسم برترین‌ها به‌شدت فیفا را مورد انتقاد قرار داد.
بعد از اینکه مشخص شد هلند و کرواسی در نیمه‌نهایی لیگ ملتها با هم دیدار خواهند کرد مربیان دو تیم در کنفرانس‌هایی خبری درباره این مسابقه صحبت کردند.
زلاتکو دالیچ با حضور در شهری که در آن بزرگ شده است با استقبال پرشور مردم مواجه شد و به ستایش از بازیکنان کرواسی و به خصوص مدافعان این تیم پرداخت.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل مراکش در رده‌بندی جام جهانی قطر مقام سومی و مدال برنز تیمش را به میروسلاو بلاژویچ تقدیم کرد.
با توجه به پیروزی کرواسی در بازی رده بندی جام جهانی برابر مراکش، این تیم به رتبه هفتم دنیا رسید.
زلاتکو دالیچ امیدوار است با کسب مقام سوم پایان خوبی در قطر داشته باشد.
دالیچ: کرنر قبل از پنالتی آرژانتین هم غلط بود
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
زلاتکو دالیچ بعد از شکست مقابل آرژانتین و ناکامی در صعود به فینال جام جهانی گفت تیمش نباید از نظر روانی شکست را می‌پذیرفت و حالا باید برای بازی رده‌بندی آماده شود.
اظهارنظر جنجالی زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، بی پاسخ نمانده است.
کروات‌ها با دو تغییر نسبت به آخرین بازی مرحله گروهی امشب مقابل ژاپن قرار می‌گیرند.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، از سبک بازی ژاپن تمجید کرد و البته گفت که رویای رفتن به مراحل بالاتر و در نهایت قهرمانی را دارند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از تساوی مقابل بلژیک و صعود تیمش از مرحله گروهی جام جهانی گفت از شنیدن خبر استعفای روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، متاسف است.
زلاتکو دالیچ امشب با ترکیبی مشابه بازی با کانادا تیمش را به مصاف بلژیک وارد زمین می‌کند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، مدعی شد گول شایعات در مورد مشکلات رختکن بلژیک را نمی خورد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل کانادا گفت بعد از تساوی در بازی اول مورد تمسخر قرار گرفته ولی تیمش امشب کاری کرد که تنها از تیم‌های بزرگ برمی‌آید.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، پس از توقف تیمش برابر مراکش گفت که تیمش باید شجاعانه‌تر بازی می کرد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل مراکش گفت در جام جهانی چیزی به اسم بازی ساده وجود ندارد و کرواسی در اولین بازی کار دشواری در پیش خواهد داشت.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه جام جهانی در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و با اینکه تیمش را یک مدعی دانست ولی گفت برزیل مدعی اصلی قهرمانی در قطر است.
آنته بودیمیر مهاجم 31 ساله باشگاه اوساسونا، خبرِ خوش حضور در لیست نهایی کرواسی برای حضور در جام جهانی را در حین انجام تمرین دریافت کرد و بسیار غافلگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ