ابراهیم رئیسی که به استان کردستان سفر کرده با بازاری ها و کسبه شهر سنندج دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی موسسه آموزشی با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق از تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته خبر داد.
ساعاتی پیش، حجت الاسلام رئیسی با حضور در مرکز «نوآوری و فناوری ایران در نایروبی» از پهپاد ایرانی پلیکان با دو کاربرد «سم‌پاشی» و «بازرسی مزرعه» رونمایی کرد. قابلیت‌های منحصر به فرد پهباد پلیکان را در اینفوگرافیک ایرنا مشاهده کنید.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
توافقنامه احداث خط آهن رشت – آستارا بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه طی مراسمی با حضور رئیسی و ولادیمیر پوتین به صورت ویدئو کنفرانس به امضاء رسید.
رئیس مجلس گفت:عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح بی‌توجهی به مجلس نیست./ در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
رئیس جمهور صبح امروز ضمن حضور در دانشگاه پکن، با اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.
د قربانزاده ساعاتی پس از پخش برنامه «پایش»، با انتشار اسکرین‌شات‌های چتش با سردبیر برنامه، نشان داد که قرار بوده است به تنهایی در نشست حضور داشته باشد اما سازندگان برنامه برخلاف قرار ابتدایی عمل کرده‌ و ترکیب مناظره‌ای چیده‌اند.
مراسم تشییع اولین رئیس جمهور باشقیرستان با حضور ولادیمیر پوتین در سالن کنسرت شهر اوفا، پایتخت باشقیرستان برگزار شد.
مراسم روز دانشجو با حضور رئیسی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
صدمین سالگرد ساخت مسجد جامع پاریس با حضور امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گرامی داشته شد.
رئیسی در حضور رهبر انقلاب و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، از آمار ۶ ماهه اول کار دولت رونمایی کرد اما در این بین اعداد اعشار را اشتباه خواند. این اشتباه رئیسی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
رئیس‌جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از مجروحان ناآرامی‌های اخیر عیادت کرد.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: اربعین یک معجزه الهی است، عاشورا همچنان زنده است و زنده می‌ماند.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
رئیس جمهور اوکراین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در کلاس یک مدرسه تازه بازسازی شده حضور یافت.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ