اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدل‌های اقتصادی کسب و کار دیجیتال، امروزه بیش از هر زمانی تمرکز خود را معطوف بر تصمیم گیری درســت است، برهمین اساس «بانک ایران زمین» با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
دوومیدانی کاران ایران در دومین روز مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال دیگر جمع مدالهای خود را به عدد ۵ رسانده و با ۴ طلا و یک برنز به کار خود در این رویداد پایان دادند.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
کاروان اعزامی ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با کسب 37 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
جودوی ایران با کسب ۵ مدال (۱ طلا ، ۱ نقره و ۳ برنز) و کسب جایگاه سوم تیمی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان داد.
تیم فوتبال جوانان ایران امروز کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا که به منزله کسب سهمیه جام جهانی جوانان است آغاز می‌کند.
تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.
نوشاد عالمیان با دو پیروزی و یک باخت و کسب جایگاه بیست و هفتم به کار خود در مسابقات انتخابی جهان پایان داد.
زارع پور در پیامی در فضای مجازی از اهتمام جدی وزارت ارتباطات در اجرای آئین نامه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال خبر داد.
شاخص کل امروز با ریزش ۲۸۴۰ واحدی به کار خود پایان داد، اما شاخص کل هم وزن توانست رشد ۲۷۱۴ واحدی را کسب کند.
شغل‌های جاده‌ای امروزه دیگر کم کم مورد قبول همگان قرار گرفته‌است و مردم سعی می‌کنند با کار و تلاش و کسب روزی حلال معیشت خود را بگذرانند. در مقایسه با دو دهه گذشته، اکنون شغل‌ها جاده‌ای رشد کرده‌است و این شغل‌ها بسیار متنوع‌تر شده و علاوه بر خیابان‌ها، در جاده نیز کشیده‌شده است.
تیم ملی پاراتکواندو ایران در مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری با کسب ۴ مدال طلا و یک برنز به کار خود پایان داد.
وزارت اقتصاد باید پاسخگو باشد که آخرین وضعیت دسته بندی مجوزها به چه شکل است و چرا نظام مجوزها تغییری نکرده است! وزارت اقتصاد به عنوان متولی این امر مسئول بهبود محیط کسب و کار در کشور است و در صورت تعلل دستگاه ها باید خود راسا برای اخذ مجوز ورود کند ولی متاسفانه در این زمینه وزارت اقتصاد اهمال کاری کرده است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای که از خارج هدایت شدند، می‌خواهند بازاریان را مجبور به تعطیلی کسب و کار خود کنند که بازاریان با آن‌ها همراهی نکردند.
کاراته‌کاهای ایران با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در لیگ‌ جهانی کاراته‌وان ترکیه ۲۰۲۲ پایان دادند.
تیم تالوی سه نفره ایران با کسب پنج مدال رنگارنگ به کار خود در مسابقات ووشو دانشجویان جهان پایان داد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
رقابت های وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز به پایان رسید و نمایندگان ايران با کسب 27 مدال به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.
دیوار و جوانه در یک همکاری مشترک ثبت‌نام رویداد«فیوژن» را شروع کرده‌اند. در طی رویداد فیوژن که بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود افراد می‌توانند در سه ماه همراه با آموزش و منتورینگ،کسب‌و‌کار خود را در حوزه‌های مشخص شده راه‌اندازی کنند و در صورت موفقیت امکان جذب سرمایه را دارند.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به کار خود پایان داد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده تقاضا در بازار مربوط به خرید و فروش طلا آبشده یا همان خام است، عنوان داشت: خرید طلای آبشده نیز نسبت به یک سال گذشته با کاهش روبرو شده، هرچند که حضور در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که تخصصی در این رابطه ندارند، همراه با ریسک است، در رابطه با خرید طلای آبشده فاکتور رسمی فروش صادر نمی‌شود و اگر در عیار و یا وزن طلا مشکلی وجود داشته باشد، خریدار اگر در این کار خبره نباشد، با ضرر و زیان روبرو می‌شود و دستش به نوعی هیج جا بند نیست، زیرا فاکتور خرید را در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ