با اشتباه فوفانا در میانه میدان و البته حرکت خوب وهبی خضری، گل اول تونس به دست آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با هفته بهزیستی، سید مصطفی وهابی مستند ساز شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران حضور یافته است.
فرنگی‌کاران ایران ۴فینال را در وهبی امره باختند!
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جام وهبی امره ترکیه با کسب 9 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
کشتی گیران کشورمان در ۵ وزن دوم جام وهبی امره حریفان خود را شناختند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
فدراسیون کشتی ترکیه از برگزاری دو جام بین‌المللی وهبی امره و یاشاردوغو در خرداد ماه خبر داده است.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
وهبی الخضری با ثبت یک گل در بازی مقابل فرانسه، به همراه سامی الجابر تبدیل به گلزن ترین بازیکن عربی تاریخ جام جهانی شد.
قدوسی گفت: سپاه میلیونی یمنی و ایرانی بزودی حجاز را از شرآل سعود وهابی پاکسازی می‌نماید، حشد الشعبی و جریان مقاومت در همین روز‌ها ارتش تروریستی آمریکایی را با خفت و ذلت از منطقه فراری میدهد.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
وقتی خبر مرگ مرد ۳۰ ساله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد تحقیقات پلیسی آغاز و در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل بیمارستان پرداخته و شماره پلاک خودروی پراید را بدست آوردند. اما در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به خود مقتول است.
شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ