مهدی پیرهادی گفت: با توجه به اینکه بازی امشب در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود، دولت با توجه به احتمال پیروزی تیم ملی فردا را تعطیل اعلام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری آماده ارائه خدمات به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: سامانه‌های ساتنا و چکاوک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ مرداماه ) تعطیل است.
طبق اعلام بانک مرکزی، بانک‌های سراسر کشور چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه تعطیل شد.
با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
بهادری جهرمی از موافقت هیئت دولت با تعطیلی سراسر کشور در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا خبر داد.
بنا به این تقویم چهارشنبه روز عرفه، پنج‌شنبه عید قربان است. در دوره دولت پیشین نیز عید‌های قربان و فطر سه روز تعطیل عمومی بودند.
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
شهردار منطقه۲۲ گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.
اعضای تیم استقلال روز چهارشنبه استراحت خواهند کرد و تمرینات را از پنجشنبه استارت می‌زنند.
فعالیت سینما‌ها برای امروز و امشب (چهارشنبه) به مانند ایام دیگر، تا ساعت ۲۴ خواهد بود.
تمام مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح امروز -چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه- تعطیل است.
با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خانواده‌ها فردا (چهارشنبه، ۲۶ بهمن) قبل ار عزیمت فرزندشان به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، کسب اطلاع کنند.
با توجه به در پیش نبودن پدیده جوی خاص در تهران و ادامه استمرار آلودگی هوا، خروجی تصمیم امروز کمیته اضطرار به احتمال بسیار زیاد، تعطیلی تمام مهد‌های کودک و غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های تهران خواهد بود.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
تعطیلی مجموعه سعدآباد تا روز چهارشنبه ۹ آذرماه تمدید شد.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان برابر آرژانتین باعث شد پادشاه این کشور روز چهارشنبه را تعطیل اعلام کند.
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا، مدارس و دانشگاه‌های استان، فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ