آرمان رمضانی با بهبودی کامل خودش را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شود.
آرمان رمضانی با وجود اینکه مورد توجه جواد نکونام برای فصل پیش رو نیست، اما هنوز قراردادش را با استقلال فسخ نکرده است.
آرمان رمضانی با پیراهن جدید در لیگ بیست و سوم خواهد بود؛ او برای تکرار روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.
ستاره باتجربه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته‌ و فصل جدید را در تیم دیگری شروع می‌کند.
دو ستاره باتجربه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته‌اند و فصل جدید را در تیم دیگری شروع می‌کنند.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
تصویر جالبی از حضور کریستیانو رونالدو در جشن رمضان دبی به دست آمده است.
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار داریم همانطور که در تقویم آمده جمعه روز ۳۰ام ماه مبارک رمضان و روز شنبه نیز عید سعید فطر باشد.
یکی از مهمترین مسائلی که باید روزه‌داران در ماه مبارک رمضان به آن توجه کنند، تأمین آب مورد نیاز بدنشان است. در اینفوگرافیک زیر چند توصیه مفید برای تشنه نشدن در طول روزه‌داری آمده است.
قالیباف گفت: شما آقای نوروزی گفتید لایحه خشونت دی‌ماه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی آمده و الان مطرح می‌شود حال این‌که یک فوریت این لایحه در ۲۹ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و اکنون بعد از گذشت دو سال در دستور مجلس قرار گرفته است. شما به بنده تهمت می‌زنید، من شما را در ماه مبارک رمضان می‌بخشم، اما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
در این اطلاعیه آمده: در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است و همچنین از روز پنجم فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ یکسره فعال خواهد بود.
استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.
عشرتی درباره پیش بینی‌ها از شرایط کرونا در نوروز ۱۴۰۲ گفت: طی چند سالی که با کرونا پیش رفته‌ایم، معمولا بعد از عید و تعطیلات افزایش موارد کرونا را تجربه می‌کنیم که قابل انتظار است. به جز عید ۱۳۹۹ که همه مردم در خانه ماندند، در عید ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این افزایش بعد از عید رخ داد؛ بنابراین ممکن است که این اتفاق مجددا هم بیفتد و مقداری افزایش را داشته باشیم. البته از آنجایی که ماه رمضان را هم در نوروز داریم، شاید مسافرت‌ها مانند سابق نباشد و کمتر باشد، اما به هر حال باید آماده بوده و مراقب باشیم.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، پیش نویس و متنی را آماده کند.
منابع عبری از آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، پیش از ماه مبارک رمضان خبر می دهند.
آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال که هفته های طولانی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر قادر به همراهی تیمش نبود، در بازی دربی آماده بازگشت به ترکیب شد.
تمرین امروز استقلال در حالی پیگیری شد که آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند هم در آن شرکت کردند.
رمضانی می‌گوید احتیاج به عمل جراحی ندارد و با فیزیوتراپی مشکلش برطرف خواهد شد.
مهاجم استقلال همچنان امیدوار است با به دست آوردن بهبودی کامل زیر تیغ جراحی نرود.
دو بازیکن مصدوم استقلال در تعطیلی لیگ برتر به شرایط آرمانی دست پیدا خواهند کرد.
عید فطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: «فإن الیک یا سیدی تهیئنی و تعبئتی و اعدادی و استعدادی رجاء و فدک و جوائزک و نوافلک؛ من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ