تونی کروس، هافبک رئال مادرید، پیشنهاد منچسترسیتی برای پیوستن به این باشگاه را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک زرافه که در ماسایی ما بر اثر بیماری مرده بود، لاشه اش توسط کرکس ها تصاحب شد. اما این مسئله با عصبانیت ماده شیر مواجه شد. در نهایت شیر به سوی کرکس ها حمله برد و یکی از آن ها را کشت.البته کرکس از جایش تکان نخورد و فکرش را هم نمی کرد که با وجود لاشه بزرگ زرافه، ماده شیر او را برای ناهارش ترجیح دهد.
به نظر می‌رسید که با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، حالا نقش تونی کروس و لوکا مودریچ از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
مدیربرنامه‌ تونی کروس، ستاره رئال مادرید، از موضع این بازیکن برای انتقال به لیگ عربستان پرده برداشت.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
تونی کروس به طور کامل از قهرمانی لالیگا ناامید نشده و تاکید کرد که کار برای بارسا را تا جایی که امکان دارد، سخت خواهند کرد.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
پنجمین نمایشگاه کار ایران طی روز‌های ۵ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد. غرفه کروز در این سه روز مورد استقبال تعداد زیادی از جویندگان کار قرار گرفت.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
همکاری کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با ژرژ مندس به خاطر اختلافات ایجاد شده به پایان رسید.
در حالی که شایعات زیادی در خصوص جدایی کریس رونالدو و جورجینا رودریگز وجود دارد، اما آن‌ها امشب کنار یکدیگر بودند.
هواداران تیم منچستریونایتد بعد از جدایی تلخ رونالدو، شعار معروف او را تغییر دادند.
آنتونیو والنسیا، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از نحوه جدایی کریس رونالدو از این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.
تونی کروس پپ گواردیولا را بهترین مربی دوران فوتبالش می داند. او جدایی کاسمیرو از رئال را نیز اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده توصیف کرد.
در پی تشدید تنش ها در روابط میان ریاض- واشنگتن، سناتور کریس مورفی درخواست کرد: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا به جای عربستان به اوکراین ارسال شوند.
تونی کروس و تیبو کورتوا در پایان بازی رئال برابر سلتیک، از بازی خوب ادن هازارد تمجید کردند.
بازیکنان منچستریونایتد از تصمیم کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای جدایی از این باشگاه راضی هستند.
مثلث خط میانی رئال مادرید که به مثلث برمودا معروف بود بالاخره با جدایی کاسمیرو به پایان راه رسید.
مثلث خط میانی رئال مادرید که به مثلث برمودا معروف بود بالاخره با جدایی کاسمیرو به پایان راه رسید.
مشهد ـ مسئول هلال احمر شهرستان جغتای گفت: بر اثر ریزش کوه در معدن کروم روستای «گَفت» در شهرستان جغتای یک نفر جان باخت.
مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند بار دیگر به کورس رقابت برای جذب رناتو سانچز، ستاره لیل، برگردند.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ