تحریم خبرنگاران ایرانی در نشست خبری تیم ملی آمریکا + فیلم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال که اکنون به عنوان رییس مجموعه انقلاب انتخاب شده، در راستای تکریم اصحاب رسانه اقدام کرد.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
دبیرکل حزب موتلفه گفت: تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناسب حکومتی محروم کنند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن از اجرایی‌شدن تحریم کالاهای سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی در سوئد خبر داد.
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است.
در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
توبیاس بیلستروم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: بسته تحریمی جدید برای این است که ما نشان دهیم نقض حقوق بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا درک می‌شود و برای کمک به اوضاع تلاش خواهیم کرد.
اتحادیه اروپا چهار نهاد ایرانی را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه چین در پاسخ به خبرنگاران درباره عبور ناایمن کشتی‌های آمریکایی و چینی از کنار هم در تنگه تایوان گفت این اقدام تحریک آمیز ابتدا از سوی طرف آمریکایی آغاز شد و بی پاسخ نمی‌ماند.
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
خبرنگاران اصفهانی حاضر به پرسیدن سوال از ویرا، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی نشدند.
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
این در حالی است که وزرای خارجه فرانسه و آلمان پیش از این نشست از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی استقبال کرده بودند. کاترین کولونا، وزیر امورخارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت که کشورش هیچ امکانی را برای اعمال تحریم علیه ایران رد نمی‌‌‌کند.
«کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هیچ گزینه‌ای را درخصوص تحریم‌ها علیه [جمهوری اسلامی]ایران، رد نمی‌کنیم».
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان، با آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی خبرنگاران تحریمی صدا و سیما دیدار کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
تحریم خبرنگاران ایرانی در نشست خبری تیم ملی آمریکا
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آعاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند.
ایرانسل به روال سال‌های گذشته، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ