تیم ملی فوتبال ژاپن که نخستین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در دومین دیدار برابر کاستاریکا شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن، در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز در دیداری سخت به مصاف تیم لهستان می‌رود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن گفت:هیچ چیز برای ایران تمام نشده است و ژاپن هم یک بازی متوسط را به نمایش گذاشت.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی ، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملتهای آسیا با طعم انتقام هستیم.
مایا یوشیدا کاپیتان تیم ملی ژاپن لحظات بعد از شکست مقابل کرواسی را توصیف می‌کند.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از شکست تیمش مقابل کرواسی در ضربات پنالتی از بازیکنان ژاپنی تمجید کرد و گفت آنها آینده فوتبال ژاپن را به دنیا نشان دادند.
هاجیمه موریاسو پس از شکست مقابل کرواسی به شکلی ویژه از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
کرواسی این کار را انجام داد و با تمرین روی پنالتی‌ها به هدف خود رسید؛ آنها (ژاپن) نشان دادند که بی‌جهت اسپانیا و آلمان را شکست نداده‌اند.
در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرواسی با شکست ژاپن در ضربات‌پنالتی به مرحله بعد رسید.
در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرواسی با شکست ژاپن در ضربات‌پنالتی به مرحله بعد رسید.
سرمربی تیم ملی ژاپن بابت عملکرد ضعیف این تیم مقابل کاستاریکا از هواداران عذرخواهی کرد.
کاستاریکا بعد از شکست هفت گله برابر اسپانیا امروز یک پیروزی ارزشمند و البته غیر منتظره برابر ژاپن کسب کرد.
اعضای ژاپن با همان نظم خاص خود بعد از شکست برابر حریف نیز اقدامات آداب اجتماعی خود را به اجرا گذاشتند.
هانسی فلیک بعد از شکست غیرمنتظره آلمان مقابل ژاپن در پاسخ به سوالی درباره اینکه بحث درباهر بازوبند آرامش ذهنی مانشافت را به هم زده بود گفت به دنبال بهانه‌ای سطح پایین نیست.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
شکست تیم ملی آلمان برابر ژاپن، نقاط منفی فراوانی را در کارنامه این تیم پرافتخار رقم زد.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.
در حالی که گفته می‌شد تیم ملی فوتسال ژاپن کادر فنی خود را پس از دیدار با عربستان تقویت کرده‌ است، این ادعا از سوی سرمربی ژاپن تکذیب شد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
تیم‌ملی ژاپن در دیدار مقابل اکوادور به تساوی رسید.
تیم نوجوانان ایران که برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه به ژاپن سفر کرده است بعد از شکست دو بر یک در برابر میزبان امروز به مصاف تیم شهر نیگاتا می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ