تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
یز- رئیس پلیس راهور استان یزد با اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عید غدیر گفت: از بعدازظهر جمعه تردد در محورهای منتهی به میدان امیرچقماق محدود می‌شود.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی سی و چهارمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را اعلام کرد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس بلافاصله پس از برنامه‌های شب سوم احیا به اجرا درخواهد آمد.
پلیس راهور در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور اعلام کرد.
بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.
محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد
پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو را اعلام کرد؛ به این ترتیب تردد انواع وسایل نقلیه درروزهای 5 شنبه و جمعه از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
کرج- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.
پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های شمالی کشور را اعلام کرد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۶ بهمن تا یکشنبه ۳۰ بهمن را تشریح کرد.
مشهد ـ فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هفتم بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۱۲ مهرماه الی شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ