عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش برابر ولز تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان سابق کشتی المپیک و جهان می گوید کشتی گیر در دوران حرفه ای حتی نباید درس بخواند.
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
سقوط یزدانی و قاسمپور از صدر رنکینگ کشتی جهان
غرش یزدانی و قاسمپور در جام باشگاه‌های جهان
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
در این مسابقات کشتی گیران سرشناس تیم ملی شامل حسن یزدانی و کامران قاسمپور به روی تشک می‌روند تا جذابیت و هیجان پس از سالها به سالن قدیمی اما بازسازی‌شده هفتم تیر برگردد.
معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»
حسن يزدانى و كامران قاسمپور احتمالا دو اميد اصلى كشتى آزاد براى كسب مدال طلاى المپيك پاريس هستند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
قهرمان 25 ساله مازندرانی تاکید می‌کند که نه زمانی که از 86 به 92 کیلو رفت و نه حالا که تصمیم به کشتی گرفتن در 97 کیلوگرم را دارد، این تصمیم را به خاطر داشتن رقیب سرسخت نگرفته است.
رنکینگ برترین آزادکاران جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب نفرات زیر ۲۳ سال خود عازم رقابت‌های جام جهانی آمریکا می شود.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
رئیس اتحادیه جهانی کشتی حرکت جی دن کاکس و کامران قاسمپور بعد از اتمام رقابت کشتی خود را ستود.
قاسمپور - کاکس رقابتی نیست که به مسابقات جهانی صربستان محدود شود. جنگ دو قهرمان ادامه‌دار خواهد بود.
کامران قاسمپور با پیروزی 2-0 مقابل جیدن کاکس قهرمانی خود در رقابتهای جهانی را تکرار کرد.
یونس امامی و کامران قاسمپور با پیروزی برابر رقبایشان به نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافتند.
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال که پیش از این در صدد ایجاد تغییراتی در کادر تیم ملی بود که در نهایت اعضای هیات رییسه آن را وتو کردند، اکنون در خصوص وضعیت شکل گرفته حول نیمکت تیم ملی به گفتگو پرداخت.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
یزدانی و قاسمپور شانس اول طلای کشتی قهرمانی جهان
به دنبال افزایش شدید دما رکورد تاریخی مصرف برق کشور آن‌هم در روزهای آغازین تابستان شکسته شد؛ رکوردی که البته با مدیریت بار مصرف برق همراه بود و به همین دلیل نه تنها به پایداری شبکه برق سراسری آسیبی وارد نشد، بلکه برق بخش خانگی نیز با حداکثر ظرفیت تأمین شد.
صعود حسن یزدانی و کامران قاسمپور به فینال جام قزاق‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ