سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن، پنج سال قبل پیشنهاد لیورپول را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید او و شاگردانش انگیزه بسیاری برای شکست منچسترسیتی در سوپرجام انگلیس دارند.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
خوشبخانه تبخال یک عارضه جدی نیست و معمولا بعد از چند روز از بین می‌رود. بهترین کار این است که علائم آن را در اسرع وقت درمان کنید، چون خشک شدن ناحیه تاول زده، خطر انتقال ویروس تبخال را به دیگران کاهش می‌دهد.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد، ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم بدر برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
تبریز - بسکتبالیست تبریزی با انتقاد از نبود خانه بسکتبال مستقل در شهر تبریز، گفت: تأسیس خانه بسکتبال تمام وقت برای تبریز ضروری است.
بیژن مقدم گفت: درگیری و کشمکش بین قوا هیچ وقت مطلوب نبوده است و در همه دوره‌ها درگیری‌ بین قوا آسیب‌زننده بوده است.
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
خبرنگار نشریه اتلتیک می‌گوید مسی در سال 2020 قصد داشت بعد از ترک بارسلونا به منچسترسیتی ملحق شود ولی مخالفت بارتومئو، رئیس وقت بارسا، مانع انجام این انتقال شد.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی بین دو تیم آرژانتین و هلند برگزار می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: فوتبالیست‌های ما اکنون در میدان جنگ هستند و دو بازی دیگر هنوز مانده و وقت برای انتقاد و اعتراض وجود دارد.
رهبر انقلاب فرمودند: انتقام خون شهید سلیمانی در وقت خودش انجام خواهد شد. هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت از خلیج فارس طی اواخر وقت شب گذشته تا اواخر وقت امروز دوشنبه، وقوع مه و کاهش دید در نیمه جنوبی، مرکزی و شرقی استان و طی روز سه شنبه در نوار جنوبی و سواحل استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
بعد از جنجال‌های اخیر درباره انتقال سال آینده هری کین به بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، سعی کرد تنش‌های اخیر بین بایرن و تاتنهام را کاهش دهد.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ