بارسلونا در هفته های پیش رو قصد دارد دو مدافع باتجربه به ترکیب خود اضافه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی اتفاقات بازی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را به یک حمله قلبی تشبیه می‌کند.
هوادار که در لیگ برتر پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست داده بود، در نیمه نهایی جام حذفی با وجود شکست 3-1 در برابر سرخپوشان، نمایش خوبی در برابر تیم قهرمان داشت.
کنترل فیزیکی شرکت کنندگان به منظور ممانعت از حمل اشیا ممنوعه به محل آزمون و نظارت بیرون از حوزه امتحانی توسط دوربین‌های مداربسته از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از تخلف است.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، برخلاف انتظارات نتوانست در نقش فرشته نجات روسونری در نیمه نهایی چمپیونزلیگ عمل کند.
روبرت آندریخ، هافبک بایر لورکوزن، در آستانه بازی فردا با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، هشدار داد تیم مورینیو ممکن است دست به تحریک آنها بزند.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
ساکت الهامی ترکیب مورد نظر خود برای دیدار حساس با استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کرد که در آن حضور یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای نخستین بار در ترکیب اصلی خودنمایی می‌کند.
بایرن مونیخ امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.
ترکیب دو تیم پورتو و اینتر برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اعلام شد.
کسی که حیا را وا می‌نهد، در برابر دوربین ابتذال ذهن و باور خود را نمایش می‌دهد، بی‌گمان دچار فلج‌اندیشگی است. محکوم به بی‌بصیرتی و نافهمی نسبت به دور و بر و احوالات خود و جهان پیرامونی خود است. او به همان میزان کوته نگری و ناتوانی در ادراک گرفتار آمده است که رسانه‌ها و شبه رسانه‌های معاند فارسی زبان گرفتاراند.
بازی دیروز پیکان و هراز در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال پر از اتفاقات عجیب و ‌البته تلخ بود.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوار هستیم تا کلیات طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال ۱۴۰۲ با افق ۱۴۱۴ نهایی و مصوب شود.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله‌کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد.
خط هماهنگ روزنامه‌های زنجیره‌ای درحالی‌است که هنوز اتفاقی نیفتاده و صرفاً تهران جواب نهایی را فرستاده است. تا همین جا نیز ایران برخلاف نظر اتحادیه اروپا عمل کرده است.
منچستریونایتد اطمینان دارد که تا هفته آینده کار جذب فرانکی دی یونگ از بارسلونا را تمام خواهد کرد.
یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس آلف مانگا بود که در نهایت انتقالش به پرسپولیس نهایی نشد.
به نظر می‌رسد اینبار باشگاه پرسپولیس موفق شده توافق نهایی با گزینه مدنظر گل محمدی را برای حضور در خط حمله صورت دهد.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ