رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی هفته نخست خود را پشت سر گذاشت که با موجی از انتقاد و اعتراض به نحوه داوری برخی مبارزات همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۹ تن از رؤسای سابق نهادهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از ترس محاکمه در دادگاه لاهه به موج اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی پیوستند.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
در سایه افزایش تنش‌ها در اراضی اشغالی به دنبال تصویب لایحه اصلاحات قضایی، چند تن از ژنرال‌های صهیونیست نیز خواهان ساقط شدن کابینه بنیامین نتانیاهو، شدند.
شامگاه گذشته اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در بیست و هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گزارش‌های رسانه‌ای از آغاز موج جدیدی از اعتراضات فرانسوی‌ها علیه افزایش سن بازنشستگی در این کشور طی روز سه شنبه آتی حکایت دارد.
اتحادیه‌ اصناف انگلیس از برنامه اعضای این اتحادیه برای راه‌اندازی موج جدید اعتصابات سراسری در بخش فرودگاهی این کشور خبر داد.
«موج اخیر اعتراضات در اسرائیل مشکلات اساسی جامعه اسرائیل را آشکار کرد که عبارت بودند از شکاف عمیق اجتماعی، فقدان نهادهای دولتی باثبات و عدم تعهد به مشترکات اخلاقی میان اسرائیلی‌ها.»
روسای ۳ کمیته فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در اعتراض به عملکرد رئیس این فدراسیون و بی‌توجهی به این رشته اصیل ایرانی از سمت خود استعفا کردند.
موج اعتصابات و اعتراضات میلیونی در شهرهای مختلف فرانسه به افزایش سن بازنشستگی نوک کوه یخ مصائب اقتصادی این کشور است؛ مصائبی که بیش از هر عاملی، ریشه در مدیریت ماکرون و بحران اوکراین دارد.
هزاران نفر در اعتراض به تصادف مرگبار قطار یونان تظاهرات کردند.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
انتشار فیلم شکنجه و قتل جوان سیاه‌پوست آمریکایی، بار دیگر موجب افزایش خشم و انزجار افکار عمومی در آمریکا شده و تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برگزار شده است.
اگرچه بحران اوکراین بیشترین سود را از فروش تسلیحات، غلات و گاز به اروپا، نصیب آمریکا کرده اما رشد تورم و موج اعتصابات و اعتراضات نشان داده که واشنگتن از تبعات این بحران‌سازی در امان نیست.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
موج اعتراضات دست کم در ده‌ها شهر پس از آتش سوزی در منطقه در شین جیانگ در غرب کشور آغاز شد. آتش سوزی‌ای که باعث کشته شدن ۱۰ نفر شد تلفاتی که بسیاری باور دارند مرتبط با محدودیت‌های ناشی از شیوع کووید بوده که مردم را در خانه‌ها محدود کرده و مانع از رفت و آمد عادی در فضای اجتماعی می‌شود.
رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی هفته نخست خود را پشت سر گذاشت که با موجی از انتقاد و اعتراض به نحوه داوری برخی مبارزات همراه بود.
«ریشه مواضع تند فعلی اروپا علیه ایران را باید در اعتراضات اخیر در کشورمان، تحلیل اروپا از عدم اراده جدی ایران جهت حصول توافق اتمی با غرب، و در نهایت، حساسیت اروپا در مورد معادله جنگ اوکراین و طرح ادعا‌های مختلف در مورد دخالت و کنشگری فعال ایران در قالب آن جستجو کرد. تهران باید با تمرکز بر این موارد، روند و موج ایجاد شده علیه خود را معکوس کند و روند دیپلماتیک با اتحادیه اروپایی و کشور‌های مهم آن را از تنش‌زایی فزاینده به سمت آرامش و ثبات سوق دهد.»
دعوت دنی آلوس، مدافع برزیلی، برای حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده است که بسیاری به این تصمیم تیته اعتراض کنند.
«حال که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد این بستر را از بین ببرد، این خیل بیکارانی که حاصل از این موضوع هستند، به یک باره برای دولت تبدیل مشکل خواهند شد و در کنار سایرینی که بیکار هستند، می‌توانند اعتراضات بعدی را کلید بزنند، به دلیل اینکه دیگر شغل مناسبی برای ادامه زندگی خود ندارند. علاوه بر بیکاری که محدودیت اینترنت باعث آن خواهد شد، موج ناامیدی و عدم بهبود شرایط نیز باعث می‌شود که این وضعیت دشوار جامعه وخیم‌تر شود.»
در اسپانیا اعتراضات به سبک بازی وینیسیوس و شادی گل های او زیاد شده و برخی معتقدند او مثل نیمار بازیکنان مقابلش را تحریک می‌کند.
نهاوندیان درباره روند صعودی قیمت ارز در بازار، مشکل در تامین برخی کالا‌ها و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات علیه دولت و در مجموع تمامی حوادثی که سال ۹۷ را دربرمی‌گیرند چنین می‌گوید: ای کاش زمانی قید محرمانگی از اتفاقات و حوادث این سال‌ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن‌وقت مردم در جریان قرار می‌گیرند و می‌دانند چه بر سر این کشور آوردند.
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ