آیاندا پاتوسی هافبک فولاد به مانند پیش فصل، هنوز در اردوی فولاد حضور نیافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک دی بوئر، سرمربی هلندی سرمربی الجزیره، از کسب پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل النصر ابراز خوشحالی کرد.
بهره‌مندی از امکان سوادآموزی و به تبع آن دسترسی به مراتب بالای تحصیلی یکی از معیارهای رشد جوامع محسوب می‌شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان معتقد است با وجود پیروزی تیمش مقابل مالزی، نقص هایی در بازی ایران وجود داشته است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بار دیگر به بازیکنانش نشان داد که مربی سخت‌گیری است و به هیچ عنوان زیر بار بی‌انضباطی در تیمش نخواهد رفت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک‌ها داشتیم، گفت: سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک‌ها راه‌اندازی می‌شود.
یک اشتباه تایپی سبب شده میلیون ها ایمیل ارتش آمریکا که برخی از آنها حاوی اطلاعات بسیار حساس بودند به کشور مالی ارسال شوند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و این باشگاه ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کنند.
نقل و انتقالات پرسپولیس با جدایی شش بازیکن همراه بود و آنها البته همچنان برای خالی کردن لیست با مشکل مواجه هستند.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
معاون دادستان کل کشور گفت: بسیاری از دستگاه‌ها اهتمامی جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ندارند.
افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها همواره چالش هایی را به دنبال داشته است، اما اکنون ماجرا کمی متفاوت شده زیرا کارشناسان امر می گویند نرخ ۷هزار تومانی خوراک ورشکستگی متانولی ها را به دنبال دارد.
شاهرود_ رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی حادثه سهمگین دو تریلی و یک پیکان با شدت به یکدیگر برخورد کردند، گفت: بی توجهی تریلی در محور شاهرود_طرود مرگ پنج سرنشین پیکان را رقم زد.
بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: عدم شفافیت و بی‌انضباطی مالی در قراردادهای ورزشی وجود دارد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
مربی آلومینیوم اراک نسبت به دراختیار گذاشتن دو بازیکن این تیم به کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
معضلی که مدتهاست لکه ای زشت بر چهره فوتبال انداخته است با بی توجهی مسئولان فرهنگی و انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد و هر هفته «آبروریزی» جدیدی را رقم می‌زند.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
کمیته انضباطی باشگاه فولاد در خصوص بی نظمی آیاندا پاتوسی تصمیم گیری خواهد کرد.
درپی به راه افتادن کارزاری علیه استاد معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: این موضوع طی روز‌های آینده در کمیته انضباطی دانشگاه مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به اتفاقات مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان بدون نتیجه به پایان رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه شاهد عدم توجه به انضباط مالی در برخی بانک‌های خصوصی هستیم و در سامانه کدال می‌بینیم که نرخ‌های مصوب را صراحتاً پشت سر می‌گذارند.
طبق ادعای نشریه دیلی استار، باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را به دلیل بی انضباطی در جریان بازی مقابل تاتنهام، یک میلیون پوند جریمه کرده است.
نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص حواشی تیم ملی در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ