تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، دیدار اول خود در این مسابقات را با شکست ۲ بر یک برابر عربستان پشت سرگذاشت تا شگفتی اول این جام رقم بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی پس از باخت پاری‌سن‌ژرمن برابر لوریان به عربستان سعودی سفر کرد. ستاره آرژانتینی سفیر گردشگری این کشور است.
رسانه قطری الوطن به انتقاد از الدحیل پس از شکست سنگین‌شان به الهلال عربستان پرداخت.
سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان تاکید کرد که برخی حرکات بازیکنان آرژانتین در شان یک بازیکن حاضر در جام جهانی نبود.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب ۲-۱ برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، می‌‌گوید تحمل شکست برابر عربستان سعودی برایش بسیار دشوار بوده است.
تیم ملی فوتبال آرژانتین که دیدار اول خود را به عربستان واگذار کرده بود، با پیروزی برابر مکزیک به جام برگشت.
تیم ملی فوتبال عربستان که در نخستین دیدار خود برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بود، در دومین بازی برابر لهستان شکست خورد.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
پسر دیگو مارادونا درباره مسی و باخت شوکه‌کننده آرژانتین مقابل عربستان سعودی صحبت کرد.
رودریگو دی پل یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان آرژانتین برابر عربستان بود و از روز گذشته موج انتقادات از او شدت گرفته است.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
نفر شماره دو تنیس حرفه‌ای مردان جهان درباره شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان در جام جهانی 2022 و لیونل مسی مطالبی بیان کرد.
نفر شماره دو تنیس حرفه‌ای مردان جهان درباره شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان در جام جهانی 2022 و لیونل مسی مطالبی بیان کرد.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین بابت شکست غیرمنتظره تیمش برابر عربستان سعودی ابراز تأسف اما تأکید کرد که مردانش هنوز هم شانس صعود دارند.
روی کین و گریم سونس روی خط برنامه زنده بابت پنالتی جنجالی آرژانتین برابر عربستان جر و بحث کردند.
تيم ملی عربستان پس از پيروزی هيجان انگيز ۲ بر ۱ مقابل آرژانتين در آغاز مرحله گروهی جام جهانی در اوج خوشحالی است.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان با پیروزی مقابل آرژانتین اولین شگفتی جام جهانی را رقم زد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ