رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دوره پیش از دبستان اجباری نیست، اما ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مجموع پیش ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی را ۳ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد.
پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از امروز دوشنبه آغاز شد.
پیش ثبت نام نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس قبل از شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست در هنگام ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال هجری شمسی داشته باشند و مدارک مورد نیاز را از مراجع مربوطه اخذ و برای بارگذاری اولیه در سامانه پیش ثبت نام، آماده کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال این دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ را از بهترین دوره ها دانست.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
لحظاتی پیش بخشی از دیوار باقی مانده از باروی گلپایگان که مربوط به دوره هخامنشی بود، بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی گلپایگان تخریب شد.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
جاده شمیران، تا اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی جاده‌ای خاکی و البته مستقیم بود که دارالخلافه را به آبادی‌های خوش آب و هوای شمیران وصل می‌کرد؛ بنابراین در ساخت این جاده، رد پای شاهان و شاهزادگان بیشتر از هرکسی نمود دارد.
پیش از این اختلاف بین حمید سجادی با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی علنی شده بود. دوومیدانی پرمدال ترین رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی و المپیک است که ایران کمترین سهم را از آن داشته است
اصفهان-رئیس اداره آموزش کودکستان و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی در استان اصفهان مشروط به اخذ مجوز از آموزش و پرورش می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که پزشکان طرحی تا قبل از اتمام تعهدات خود از دایر کردن مطب و تاسیس داروخانه خارج از شهرستان محل تعهد ممنوع باشند.
پیش‌شماره دوره جدید ماهنامه «سوره» منتشر شد.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.
ناکامی بایدن در برابر چالش ‌های متعدد پیش ‌روی دولت در حوزه های مختلف، باعث شده تا انتخابات میان‌دوره‌ ای امسال کنگره نسبت به سال های گذشته از حساسیت فوق العاده برخوردار باشد.
ناکامی بایدن در برابر چالش ‌های متعدد پیش ‌روی دولت در حوزه های مختلف، باعث شده تا انتخابات میان‌دوره‌ ای امسال کنگره نسبت به سال های گذشته از حساسیت فوق العاده برخوردار باشد.
روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ تمام مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود.
در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از بین کل دانش‌آموزان ثبت‌نامی غیر‌ایرانی، هزارو ۶۱۰ نفر در رده پیش‌دبستانی، ۳۳۵‌هزار‌و ۹۶۳ نفر در دوره اول و دوم ابتدایی، ۱۰۴‌هزار‌و ۴۵۸ نفر در دور اول متوسطه و ۵۵‌هزار‌و ۵۹۰ دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند. یک‌سوم دانش‌آموزان ثبت‌نام‌شده بدون مدرک و غیرقانونی هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم که امسال عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.
مجلس هفته پیش گزارش تخلفات صورت گرفته در فولاد مبارکه اصفهان را به قوه قضائیه ارسال کرد که نام برخی از دولتمردان سابق در این پرونده دیده می‌شود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۶۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۵۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
«اورکا» نخستین فیلم سینمایی داستانی سحر مصیبی‌ست که با تهیه‌کنندگی مشترک ایران و قطر ساخته شده است. این فیلم پیش از این به طور غیر رسمی، در فستیوال اجیال دوحه و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ