دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بعد از مصدومیت مقابل انگلیس در جام جهانی، راهی بیمارستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن امیدوار به کسب پیروزی مقابل آنتورپ هستند.
شوخی‌های دو ملی‌پوش فوتبال ایران حالا به فضای مجازی راه پیدا کرده است.
امیر عابدزاده که امیدواری زیادی داشت در صورت جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک راهی این تیم شود این روزها در آستانه حضور در یکی از تیم های قدیمی انگلستان است
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.
علیرضا بیرانوند یکی از کسانی بود که به خرید جدید پرسپولیس مشاوره داد تا راهی این تیم شود.
بیرانوند نیز راهی را انتخاب کرد که به نظر با ریسک و در حقیقت دردسر کمتری بود و گذر زمان بیشتر از همه به خودش ثابت خواهد کرد که این 72 ساعت جهنمی، در نهایت پایان خوشی برای او داشته یا خیر.
ولسلی ننکا پس از بازگشت به ایران راهی باشگاه پرسپولیس شد.
در این بین شاید علیرضا بیرانوند، راه سومی را در پیش گرفته باشد؛ راهی که بیشتر شبیه به یک بازی هوشمندانه برای دورزدن قرارداد فعلی‌اش باشد. شاید در این راه، فقط شاید، مسئولان باشگاه هم شریک باشند. بیرانوند از رقم قرارداد کنونی‌اش ناراضی است؛ او افزایش رقم قرارداد را می‌خواهد، ولی قانون به مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. درنتیجه بی‌خطرترین راه این است که بیرانوند قرارداد را فسخ کند تا اگر طرفین برای همکاری به توافق رسیدند، قرارداد جدیدی منعقد شود!
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
علیرضا بیرانوند برای جراحی فک راهی اتاق عمل شد.
در اتفاقی عجیب، تنها یکی از پزشکان تیم ملی، علیرضا بیرانوند را در راه بیمارستان همراهی کرد.
در اتفاقی عجیب، تنها یکی از پزشکان تیم ملی، علیرضا بیرانوند را در راه بیمارستان همراهی کرد.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
کمیته انضباطی آرای مربوط به دربی را صادر کرد که یکی از این آرای شکایت باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند به خاطر شادی بعد از مسابقه بود.
علیرضا بیرانوند ستاره آمریکا را راهی بیمارستان کرد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که پس از مصدومیت راهی بیمارستان شده بود، لحظاتی قبل مرخص شد.
محسن معتمدکیا مدیررسانه تیم ملی در خصوص آخرین وضعیت شماره یک تیم ملی گفت: بیرانوند با شکستگی بینی مواجه شده و برای انجام درمان‌ها راهی بیمارستان شده است.
دروازه بان تیم ملی بعد از مصدومیت راهی بیمارستان شد تا وضعیت او مورد بررسی دقیق پزشکی قرار گیرد.
یکی از دلخراش ترین صحنه های جام تا این لحظه را دو بازیکن ایرانی شکل داده اند؛ جایی که برخورد مجید حسینی در همان دقایق ابتدایی با بیرانوند، او را خونین راهی بیرون از زمین کرد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم ایران در بازی با انگلیس، راهی رختکن شد.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود
گلر ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها به دو تساوی پیاپی تیمش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ