شنیده‌ها از تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با انگلیس حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال‌استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی فاش کرده که یکی از افسران ارتش نیجر که سال‌ها تحت حمایت و آموزش ارتش آمریکا بوده، یکی از عناصر اصلی کودتای نظامی در نیجر است.
هواداران آرسنال، تحت تاثیر انعطاف تاکتیکی تیمشان در بازی امروز مقابل ناتینگهام فارست قرار گرفتند.
در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
شاگردان رضا عنایتی در یک بازی سخت درنهایت موفق شد با گل دقیقه 6+90 آریا برزگر مقابل فلسطین به تساوی دست پیدا کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در پی طوفان عصر امروز در تهران چندین درخت و تابلوی تبلیغاتی سرنگون شد و خساراتی به پایتخت وارد شد.
ساپینتو معتقد است در ایران همه، همه چیز را می‌دانند و به همین جهت اگر بخواهد یحیی گل‌محمدی را غافلگیر کند، کار بسیار سختی دارد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، در جشن جشنی که بازیکنان بارسلونا برای قهرمانی ترتیب داده بودند حضور یافت.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
رولز رویس فانتوم سری ۲ مدل ۲۰۲۳ یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.
شهردار تهران تاکید کرد: در شهر تهران ۲۶ هزار نفر در بارش برف اخیر در صحنه خدمت به مردم بودند و با شن پاشی و تلاش خود معابر بزرگ و در مرحله بعد سایر معابر را بازگشایی کردند. در این میان ۱۶ هزار نفر نیرو‌های فضای سبز و ۱۰۰۰ نفر نیرو‌های شهربان نیز تلاش کردند.
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
وینگر تیم ملی ایران در جام جهانی احتمالا بمب نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران خواهد بود.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
شنیده‌ها از تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با انگلیس حکایت دارد.
احتمال حضور سامان قدوس در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل انگلیس زیاد است.
بعد از برتری پرگل در هفته گذشته، اینبار استقلال خوزستان با غافلگیری بزرگی در ماهشهر مواجه شد و برابر قعرنشین شکست تلخی را پذیرا شد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین بعدازظهر روز پنج‌شنبه یک سپتامبر هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
تیم ملی والیبال نوجوانان هند در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به شکست کره‌جنوبی شد.
یکی از بزرگ ترین سرمربیان دنیای والیبال در گفت و گویی مفصل با ورزش سه از تیم تحت هدایتش گرفته تا نسل جدید و جذاب والیبال صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ