تیم ملی فوتبال قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها برابر اکوادور شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه‌ی لیونل مسی در باشگاه اینتر میامی ازطریق اپل تی‌وی‌ پلاس پخش شد؛ اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت.
مشاور رئیس جمهوری اوکراین، به محض اینکه جنگجویان "واگنر" شروع به ترک قلمرو مقر منطقه نظامی جنوبی و مناطق مجاور آن کردند، ناامیدی کی‌یف را ابراز کرد.
تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملتهای آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.
رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در حالی از صبح امروز در مالزی آغاز شد که رکابزنان کشورمان با ایستادن در رتبه آخر ماده تیم اسپرینت شروع ناامیدکننده ای داشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی گفت: شکست استقلال زمانی شروع شد که علیرضا بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند.
سپاهانی‌ها با امیدواری زیادی پا به کرمان گذاشته بودند، اما عملکرد پرسپولیس سبب شد با شروع مسابقه آنها خیلی زود ناامید شوند.
طبق ادعای اکیپ، سرخیو راموس و پی اس جی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد تا سال 2024 هستند.
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
سرمربی برزیلی صنعت نفت از نمایش شاگردانش راضی نیست و می گوید تیمش مقابل مس پسرفت داشته است.
عنبری در ادامه اظهار می کند: حدود ۶ روز در مسیر بودیم و آنها، ما را به یک جنگلی در سومالی بردند و شروع به بازجویی و آزار و اذیت کردند؛ شرایط خیلی سختی داشتیم و فکر نمی کردیم دوباره به وطنمان برگردیم؛ از رفتاری که با ما داشتند کلا نا امید شده بودیم و هیچ ارتباطی در طول این ۸ سال با خانواده نداشتیم.
آندره آ استراماچونی، مربی ایتالیایی سابق استقلال، در مصاحبه جدید خود در مورد شروع کارش در فوتبال قطر و نیز بازی های جام جهانی 2022 صحبت کرد.
شروع ناامیدکننده آلمان در جام جهانی 2022 در کنار تیم ترسناک انریکه، بسیاری از هواداران مانشافت را از صعود به دور بعد مایوس کرده است.
تیم‌ملی ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، ضعیفترین شروع خود در جام جهانی را رقم زد.
نیان الکترونیک در ادامه روند خوب خود راه یاب ملل مریوان را هم شکست داد.
تمرین تیم ملی در حالی به پایان رسید که سوژه زیادی را برای عکاسان و خبرنگاران فراهم کرد.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب، در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که این تیم با وجود شروع نه چندان خوب برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد.
میلانو در هفته اول رقابت‌های لیگ ایتالیا در حضور میلاد عبادی‌پور با نتیجه ۳-۰ برابر حریف خود شکست خورد.
میلانو در هفته اول رقابت های لیگ ایتالیا در حضور میلاد عبادی‌پور با نتیجه ۳-۰ برابر حریف خود شکست خورد.
صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.
صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.
فابیو کاپلو، سرمربی اسبق و ایتالیایی یوونتوس، از عملکرد این در شروع فصل ناامید شده است.
نیمار بدون شک بهترین بازیکن پی اس جی در شروع فصل بوده ولی ژروم روتن، کارشناس فرانسوی، امیدی به ادامه این درخشش ندارد.
استقلال در اولین روز لیگ در خانه دو گل خورد و با همین نتیجه به رتبه آخر جدول لیگ برتر ۲۲ رفت. شروعی تلخ و ناامید‌کننده با ساپینتو بعداز فصلی بدون شکست با مجیدی!
تهران با ۲۳ مفقودی در صدر قرار دارد و استان‌های مازندران ۱۲، یزد چهار، خراسان رضوی سه، سمنان ۲، چهارمحال بختیاری یک نفر مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ