گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد ندارد اجازه دهد کابوس ضربات پنالتی بار دیگر برای این تیم تکرار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام آماده ارائه پیشنهاد ۲۱ میلیون پوندی برای مهدی طارمی است؛ چرا که هری کین در آستانه پیوستن به بایرن قرار گرفته است.
خود انقلاب منجر به خرابکاری می‌شود، اما هدف‌های انقلابی را نه با آدم‌کشی بلکه با روش‌های اصولی و اجرای برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌توان به دست آورد؛ چنانکه اروپای غربی آن را به دست آورده است. به‌گونه‌ای که محافظه‌کار‌های اروپای غربی هم تحت تاثیر اصلاحات سوسیالیستی قرار گرفتند و اجرای بهداشت نسبتاً رایگان در انگلیس عقاید دست‌راستی‌ها و محافظه‌کار‌ها نبود، بلکه باور سوسیالیستی بود که به اجرا درآمد.
وزیر دفاع انگلیس از دلیل مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نامزدی او برای دبیرکلی ناتو پرده برداشت.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
کارلوس توز، ستاره سابق آرژانتینی منچستریونایتد و منچسترسیتی، می‌گوید در دوران حضور در این کشور به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کرده، چرا که از جنگ فالکلند بین آرژانتین و انگلیس خاطره بدی داشته است.
چرا زیدان پیشنهادهای نجومی لیگ انگلیس را رد می‌کند؟
علیرضا اکبری که به جرم جاسوسی برای انگلیس اطلاعات مهمی را در اختیار سرویس جاسوسی انگلیس قرار داده بود، به ملکه انگلیس اعلام وفاداری کرده بود.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
گرت ساوتگیت بار دیگر از هری مگوایر تمجید کرد و گفت که چرا او در تیم ملی انگلیس بازیکنی درخشان و متفاوت است.
مرکز افکارسنجی ایسپا در آخرین نظرسنجی خود درخصوص جام‌جهانی نسبت به احساس مردم ایران درخصوص شکست و پیروزی تیم‌ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پرداخته است. طبق این آمار حدود ۷۸ درصد از کل پاسخ‌دهندگان، از شکست آمریکا خوشحال می‌شدند و حدود ۲۲ درصد نسبت به پیروزی آمریکا مقابل تیم‌ملی ایران یا خوشحال شدند یا بی‌تفاوت بودند.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس، از آن به عنوان یک نمایش ناامیدکننده و غیرقابل پذیرش یاد کرد.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
«لیز تراس» نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در حالی از سمت خود کنار کشید که تنها ۶ هفته در این جایگاه حضور داشت؛ سرنوشتی که در ۶ سال اخیر گریبان ۴ نخست وزیر دیگر را نیز گرفته بود.
وبگاه الجزیره در گزارشی نوشت: بررسی سوابق تاریخی نشان می دهد چهار دولت متوالی محافظه کار انگلیس در ۱۲ سال گذشته، همواره برای نشان دادن نزدیکی خود به تل آویو، با یکدیگر رقابت کرده اند.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از ترکیب مورد استفاده گرت ساوت‌گیت در بازی برابر ایتالیا به شدت ناراضی است.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غربگرای داخلی روز گذشته در اقدامی هماهنگ در صفحه اول خود و به شکلی برجسته به استقبال این نخست‌وزیر ضدایرانی و دوست نزدیک اسرائیل رفتند.
توماس توخل، سرمربی چلسی، که توسط اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شده، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل لسترسیتی می‌گوید در استادیوم حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ