دامغان- معاون قوه قضائیه از اصلاح قانون حمایت از خانواده از لحاظ ماهوی و شکلی خبر داد و گفت: این لایحه با ۲۵ اصلاح از سوی رئیس قوه برای طرح در مجلس، به دولت ارائه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضاپیمای لونا ۲۵ روسیه که روز جمعه به فضا پرتاب شده تا به قطب جنوب ماه برود، نخستین عملیات اصلاح مسیر پرواز را انجام داد و سیستم پیشرانش آن به مدت ۴۶ ثانیه روشن شد.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
قدس- رئیس دادگستری قدس از کاهش ۲۵ درصدی دعاوی حقوقی در این شهرستان طی شش ماه گذشته خبر داد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در ۲ ماه اخیر و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم» ۲۵ پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.
مصطفی هادی‌زاده در حالی از ۲۵ هزار معتاد متجاهر در تهران خبر می‌دهد که خانواده این معتادان هم حاضر به پذیرش آن‌ها نیستند، درحالی‌که براساس قانون تنها سه ماه می‌توان این افراد را نگه داشت.
بورس امروز پس از مدت ها سبزپوش به کار خود پایان داد و فردا بورس در حالی آغاز به کار می کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
سونی اعلام کرده در ۱۲ ماه پیش رو ۲۵ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی استیشن ۵ راهی بازار خواهد کرد.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما هجده درجه سانتیگراد خواهد بود
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
فردا سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. امروز حداقل دما برای تهران صفر درجه سانتی‌گراد است
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۵ دی ماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۵ آذر ماه را بخوانید.
هانیه رستمیان در مرحله دقت ماده تپانچه ۲۵ متر مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در رده چهارم قرار گرفت.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۵ آبان ماه را بخوانید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
سخنگوی وزارت صمت در توییتی از افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی کشور در مهر ماه خبرداد.
ترانزیت کالا از مسیر ایران در ۵ ماهه سال جاری با رشد ۲۵ درصدی به رقم ۶ میلیون تن رسید.
کمیسیون عمران مجلس پس از گذشت ۲ ماه از حادثه متروپل، گزارشی را در رابطه با این حادثه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کردند و به بررسی جزئیات این حادثه پرداختند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۵ مرداد را بخوانید.
آیدین علیاری ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان در این ماده رکورد کشورمان را که پیش از این در اختیار خودش بود را با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه شکست و با کسب مقام سومی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ