رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی امشب برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
همتی نوشت: یک لحظه با خدای خود خلوت کنید و با مرور وعده‌های خود ببینید طی ۲ سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده اید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح روز پنج شنبه یکم تیر ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر و بزرگراه های شهر تهران خبر داد و گفت احتمال تصادفات به دلیل افزایش سرعت برخی رانندگان وجود دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان با خلوتی معابر اقدام به سرعت‌های غیر مجاز می‌کنند و با جان خود و دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خلوتی معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران و احتمال افزایش سرعت‌ توسط برخی رانندگان خبر داد.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر سطح شهر تهران خلوت است و وضعیت تردد در آنها عادی و حادثه و تصادف خاصی گزارش نشده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
برادران گفت: شهروندان تهرانی باتوجه به کاهش ترافیک در سطح شهر تهران از افزایش بی مورد سرعت خودداری کنند همچنین در زمان خستگی رانندگی نکنند و زمان سفرهای خود را به سمت شهرهای شمال مدیریت کنند.
علیرضا حقیقی می‌گوید برای بعضی بازیکنان نساجی مهم نیست که تیم ببرد یا بباز‌د.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز معابر شهر تهران خلوت است و رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران در صبح روز جاری گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، معابر و میادین حضور دارند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر سطح شهر تهران گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر سطح شهر تهران گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کنند.
یک قاتل سریالی در کشور آرژانتین که به کفتار معروف شده است از خلوتی خیابانها در جریان دیدار آرژانتین و کرواسی در جام جهانی قطر برای قتل یک نفر و مجروح کردن دو نفر استفاده کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از رانندگان خواست در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان دایره شانزدهم پلیس آگاهی نشان داد، قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف تجاوز قرار گرفته‌اند.
مسکو با خدشه دار کردن موقعیت ژئوپولیتیک، اقتصادی و نظامی خود کمتر از گذشته پیشنهاداتی برای عرضه به کشور‌های آسیای مرکزی دارد. امروز روسیه دیگر نقش گذشته را در حیاط خلوت خود ندارد و این وضعیت فرصت‌هایی را برای قدرت‌های دیگر فراهم کرده است.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، شنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ