تیم ملی بلژیک در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از جام جهانی برابر مصر 2-1 مغلوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی ۲۳ تا ۲۴ میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.
نتایج تحقیقات درباره محاسن و مضرات قهوه چه می‌گویند؟ محققان در تحقیقاتی جدید مضرات و محاسن مصرف را مورد بررسی قرار داده در نتیجه این تحقیقات مصرف قهوه در حد متوسط در روز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، نارسایی قلبی، دیابت نوع ۲ و حتی مرگ را کاهش دهد.
مصرف آبغوره در درازمدت و در کنار آن اصلاح سبک زندگی از جمله داشتن خواب منظم، ورزش و داشتن برنامه غذایی مناسب می‌تواند تاثیر کوچکی بر روی کنترل فشارخون و چربی خون داشته باشد که با نظر پزشک هم می‌توان مصرف دارو را به تدریج حذف کرد.
محققان در تحقیقی جدیدی فهمیده‌اند افرادی که بیش از ۴.۵ سال داروی ضدریفلاکس مصرف می‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: میزان اوج مصرف برق در ۲۰ روز از ۲۴ روز مرداد ماه بیش از رکورد مصرف برق سال گذشته است.
سالاری گفت:نزدیک ۲۱ تن کاتالیست به یک پالایشگاه فراسرزمینی برای تولید بنزین ارسال شده است، همچنین نخستین کمپرسور ایرانی ساخت داخل برای استفاده در پالایشگاه فراسرزمینی به‌زودی رونمایی می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:۱۰ نمره منفی برای سواری‌ها و ۲۰ نمره منفی برای خودروهای عمومی که رانندگان آنان موادروانگردان مصرف کرده اند، در نظر گرفته شده است.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
مصرف سیر باعث کنترل کلسترول، جلوگیری از تولید هورمون آنژیوتنسین دو و ریلکس کردن رگ‌های خونی خواهد شد. ظاهراً سیر می‌تواند در طول ۲۴ ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
پژوهشی جدید: مصرف بیش‌ازحد کیک و بستنی می‌تواند ریسک بروز سنگ کلیه را افزایش دهد
رئیس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در هوای گرم از نوشیدنی‌های بسیار شیرین و کافئین‌دار پرهیز شود؛ چراکه مصرف آنها باعث از دست دادن مایعات بدن می‌شود.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: مصرف غیر اصولی کود اوره به صورت سرک در بهار به بخشی از مزارع گندم دیم در استان های شمال غرب خسارت وارد کرده است.
اطلاعات برگرفته از این ۲۲۰۰ خانوار سطح تهران نشان میدهد که مصرف چای ۱۶ درصد، روغن ۱۵ درصد و ماکارونی ۲۱ درصد نسبت به بهار سال گذشته کاهش داشته است.
مصر و ترکیه بر سر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به ۱۵ میلیارد دلار توافق کردند.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
رئال مادرید با کسب برتری قاطع 4-1 برابر الاهلی مصر، به فینال جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد.
"لی ون هین" مالک یک مرغداری در ویتنام می‌گوید قیمت هر یک از این مرغ ها می‌تواند به 2 هزار دلار برسد. او می گوید مصرف گوشت این مرغ در زیبایی زنان موثر است.
تیم ملی بلژیک در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از جام جهانی برابر مصر 2-1 مغلوب شد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با وجود اینکه در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل تاتنهام هر دو گل تیمش را به ثمر رساند این برد را یک «پیروزی شانسی» توصیف کرد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازیگر نسبتاً سخت موفق شد مصر را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ