رشت- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید، گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در استان ها باید انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی شما کمک می‌کند. درواقع عدم وجود چربی زیاد اطراف شکم می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشید.
اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال با ستایش از هم‌تیمی‌اش ویلیام سالیبا او را به رولزرویس تشبیه کرده و گفت سالیبا هرگز اشتباه نمی‌کند.
در برنامه هفتم آمده که دولت می‌تواند بدهی به صندوق توسعه ملی را با دادن میادین به صندوق توسعه صاف کند. ما یک‌سری میادین جدید به صندوق بدهیم که چه؟ اصلا منطقش چیست؟ دولت باید همان‌طور انضباط مالی در خود ایجاد کند با اوراق، با صرفه‌جویی در مصارف ارزی، با هر چیزی کم‌کم بدهی صندوق را بپردازد، چه ربطی دارد که میادین بدهد؟ این باعث می‌شود دولت‌ها برای صندوق توسعه ملی بدهی ایجاد کنند. دوران خودشان هم کوتاه‌مدت است. صندوق توسعه ملی این کاره نیست.
رائول گونزالس، مربی تیم دوم رئال، که پس از ناکامی تیمش در صعود به دسته دوم فوتبال اسپانیا قصد حضور در نشست خبری را داشت با ممانعت نیروهای امنیتی روبه‌رو شد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به حذف گام به گام منشأ آلودگی‌های تالاب انزلی گفت: جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می‌شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
دلشاد تهرانی به مفهوم و نگاه اصلاحی امام علی (ع) نسبت به «تبعیض» اشاره کرد و گفت: تبعیض ظلمی است که حکومت را از درون مانند خوره می‌خورد، سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند، مردم را مایوس می‌کند، توانمندان را کنار می‌زند، ناتوانان را جلو می‌آورد و دارایی‌های عمومی را به غارت می‌برد بنابراین تبعیض بزرگترین ظلم است.
سرخیو آگوئرو که به دلیل مشکل قلبی با فوتبال خداحافظی کرده است در جریان یک پخش زنده ویدیویی بار دیگر دچار مشکل قلبی شد تا هوادارانش را نگران و شوکه کند.
بوحمدان اعتقاد دارد اتفاقاتی در اردوگاه فولاد رخ داد روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.
تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده‌های بانک‌های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی گرفته شود.
این همه مسخره‌بازی هنوز تمام نشده؟ پی‌اس‌جی باید از خواب بیدار شود. با این شرایط جلوی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان چه خواهند کرد؟"
شکست پاری سن ژرمن مقابل رن در بازی دیشب دو تیم باعث شده شاگردان کریستوف گالتیه با انتقادهای زیادی مواجه بشوند.
رئیس جمهور روسیه گفت که غرب تهاجم بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه آغاز کرد تا اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار دهد، اما محاسبات غرب برای نابودی اقتصاد روسیه محقق نشد.
پیشکسوت و کارشناس ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک نابود شده و ما هیچ ورزشکاری در این رشته نداریم. گیج و مبهوت مانده‌ایم که باید برای این رشته چه کرد؟ چه کسی باید پا جلو بگذارد؟
پس از صحبت های روز گذشته محمد مومنی، حالا حجت کریمی به دفاع از عملکرد کاپیتان استقلال در جام جهانی پرداخته است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.
سخنگوی دولت گفت: با ایجاد منابع درآمد پایدار، جلوی خلق پول و روند سرسام آور رشد نرخ تورم و نقدینگی گرفته شد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید جلوی خام فروشی تولیدات کشاورزی و صنعتی گرفته شود، گفت: تقویت زنجیره ارزش در دستور کار باشد.
ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.
جواد منافی می‌گوید به زعم او اعضای تیم پیکان 10 دقیقه روی سر داور ریختند و مانع از گرفتن پنالتی برای نساجی شدند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، از ناکامی در ثبت هت تریک در بازی برابر وستهام ابراز ناراحتی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ