قیمت سکه امامی روند ریزشی را حفظ کرده و اکنون به قیمت ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
از صبح امروز دور جدیدی از ریزش سکه و طلا آغاز شده و سکه امامی به قیمت ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمتها ادامه داشته باشد.
در حالی که چند روزی است، بازار ارز و به دنبال آن بازار‌هایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی در پیش گرفته اند، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به شرایط کنونی، احتمالاً تا پایان هفته مجدد کاهش یک تا ۳ درصدی در قیمت‌ طلا و سکه داشته باشیم.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان است.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به ۳۱ میلیون تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با افت قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی همراه شد.
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به 33 میلیون و 751 هزار تومان رسید.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود که حباب ۸ میلیون و ۴۶۰ هزار تومانی دارد؛ سکه نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی داشته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت مواجه شده و انتظار می رود ریزش های بیشتری داشته باشد.
قیمت و حباب ربع سکه پس از عرضه این کالا در بورس، با ریزش مواجه شده، به شکلی که نسبت به روز دوشنبه (روز انتشار اطلاعیه بانک مرکزی در مورد عرضه در بورس) یک میلیون تومان با کاهش مواجه شده است.
ریزش ربع سکه ادامه داشته و به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش قیمت همراه شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.
بازار طلا و سکه امروز نظاره گر ریزش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به دلیل کاهش قیمت دلار و افت تقاضا بوده است.
معاملات سکه و طلا در بازار تهران حاکی از ریزش حدود ۳۵۵ هزار تومانی سکه امامی تا این لحظه حکایت دارد.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ریزش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای اخیر، گفت: در صورت انتشار اخبار مثبت از مذاکرات و کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز کاهش می یابد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران با ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۷۳۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ