اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
بیرجند- دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با اشاره به اینکه برای پاسخ به شبهات نوجوان باید وقت بگذاریم، گفت: لازم است دانش آموزان کنشگر فرهنگی فعال تربیت کنیم.
شبهاتی که امروز در بین جوانان مطرح است که می‌توان با قاطعیت گفت برخی از آن‌ها از خلقت حضرت آدم تا به حال در بین جامعه مطرح نبوده است که در بین آن‌ها شبهات تعدد قرائت‌ها، هرمنوتیک و ... مطرح است. اینقدر سرعت شبهات زیاد است، حوزه‌ها و روحانیت هم از شناسایی آن‌ها و پاسخ دادن به آن‌ها عقب افتاده‌اند. البته ممکن است برخی تعبیر کنند و بگویند که، چون روحانیت در مسیر اجرایی و در حاکمیت قرار گرفته، دیدگاه مردم و جوانان به آن‌ها منفی شده است، اما این نگاهی سطحی‌نگر و عوامانه است.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
رئیس جمهور بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.
رئیسی بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.
گواردیولا به طنز به مربیان توصیه کرد: بازیکن خوب بگیرید. من در گذشته مسی را داشتم و حالا هالند. این راز موفقیت من است.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اعلام رأی پرونده هواپیمای اوکراینی شبهاتی مبنی براینکه چرا اسامی محکومان انتشار نیافته و یا چرا حکم اعدام برای محکومان صادر نشده است، گفت: رأی بدوی اعلام شد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران نیز توضیحات لازم را در این باره اعلام کرد مگر اینکه برخی نخواهند به اظهارات، دقت لازم را داشته باشند.
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
پاس گلی که کی‌روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع‌سازی باشد، این مسائل بخشنامه‌ای فقط نیست و باید افکار عمومی اقناع و به سوالات و شبهات پاسخ داده شود، از این رو تصمیمات فرهنگی باید همراه با اقناع‌سازی باشد.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ