عراق و آمریکا انفجار روز یکشنبه در استانبول ترکیه را که به کشته شدن دست کم ۶ نفر و زخمی شدن ده ها نفر منجر گردید، محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
وزیر دفاع آمریکا و عراق پیرامون همکاری امنیتی مشترک رایزنی کردند.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
یک تحلیلگر سیاسی عراق تاکید کرد که حرکت دولت این کشور به سمت گسترش همکاری‌ها با ایران و سوریه به مذاق آمریکا خوش نیامده و باعث کارشکنی‌های واشنگتن در این مسیر شده است.
نظامیان ارتش آمریکا، یک کاروان جدید متشکل از ۳۰ خودرو باری سنگین را با حمایت زره‌پوش‌های آمریکایی و خودروهای متعلق به شبه‌نظامیان قسد، از داخل خاک عراق روانه اراضی اشغالی سوریه کردند.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
دبیرکل جنبش جهاد و سازندگی عراق از تلاش‌های آمریکا برای بحران سازی در عراق و تکرار سناریوی سال ۲۰۱۹ خبر داد.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی گفت که ارزیابی اطلاعاتی حاکی از آن است که هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه است تا به قدرت مسلط در منطقه تبدیل شود.
جان کربی گفت: آمریکا در صورت وقوع هر گونه حمله به پایگاه‌هایش در هر زمان و هر طور که مناسب ببیند، پاسخ خواهد داد.
من همیشه می‌گویم که مسیر حزب الله از روز اول بر تقوا بنا شده بود، زیرا رهبران بنیان‌گذار جان خود را بر کف دست داشتند، برخی از آن‌ها شهید شدند، برخی از دنیا رفتند و برخی زندگی پربرکت و پر از دستاورد‌هایی داشتند.
فؤاد حسین تاکید کرد که عراق قبل از هر چیز امنیت، اقتصاد، سیاست و راهبردی خود را در نظر می‌گیرد و روابط خود را با سایر کشور‌ها بر اساس این منافع ایجاد می‌کند.
«جو بایدن» و «محمد شیاع السودانی» در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.
یک منبع امنیتی اعلام کرد که کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در شمال بغداد پایتخت عراق هدف انفجار قرار گرفت.
منابع خبری از وقوع انفجار انبار تسلیحات آمریکا در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو عراق را نابود و در لیبی هرج و مرج ایجاد کردند.
فواد حسین گفت: برای گسترش روابط با آمریکا تلاش می‌کنیم ضمن اینکه روابط خوبی نیز با جمهوری اسلامی ایران داریم.
نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی را از خاک سوریه به عراق منتقل کردند.
محمد الیاسری، تحلیلگر عراقی با اشاره به نقش مخرب آمریکا و غرب، گفت: آمریکا و غرب به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق هستند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ