بازیکنان لژیونر تیم ملی از امشب به قطر رفته و آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان فاینورد با لباس خاص وارد ورزشگاه خانگی خود شدند.
ستاره ایرانی فاینورد تک گل تیمش در دیدار برابر ویارئال را به ثمر رساند.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد دلایل موفقیت این تیم که در آستانه قهرمانی در لیگ هلند قرار دارد را تشریح کرد.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
گل جهانبخش و سرود قهرمانی فاینورد
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، فصل هیجان‌انگیزی را پشت‌سر می‌گذارند.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا انجام شد که بر این اساس تیم فاینورد هلند با آاس رم ایتالیا دیدار می کند و لورکوزن هم به مصاف تیم شگفتی ساز این رقابتها می رود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا انجام شد که بر این اساس تیم فاینورد هلند با آاس رم ایتالیا دیدار می کند و لورکوزن هم به مصاف تیم شگفتی ساز این رقابتها می رود.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امروز برگزار خواهد شد و هشت تیم حاضر در این مرحله با حریفان‌شان آشنا می‌شوند.
ملی‌پوش ایرانی فاینورد یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل خرونینگن است.
مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برگزار شد.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ فوتبال اروپا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله از جمله بایر لورکوزن آلمان و فاینورد هلند با بازیکنان ایرانی خود حریفانشان را شناختند.
سرمربی تیم فوتبال نونهالان می گوید باید با کار زیاد در این تیم ستاره های آینده فوتبال ایران را تربیت کرد.
سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که با افت ارزش مواجه شده‌اند.
تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ هلند خود را برای تقابل با تیم ملی این کشور آماده می‌کند.
فوتبالدوستان انگلیسی از بین بازیکنان ایرانی شاید بعضی از نام ها را بیشتر بشناسند؛ از جمله مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش.
در معرفی کوتاه گروه دوم جام جهانی از سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به عنوان سه ستاره کلیدی ایران یاد شده است.
دو باشگاه فاینورد هلند و بایر لورکوزن آلمان به حضور بازیکنان ایرانی خود در جام جهانی واکنش نشان دادند.
سردار آزمون تا پایان امروز ۷ آبان با عضو تیم ملی ایران - در امارات- تمرین می‌کند. او از فردا به بایر لورکوزن بر می‌گردد و تمریناتش را زیر نظر کادر این تیم انجام می‌دهد.
آخرین وضعیت مصدومیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو بازیکن تیم ملی ایران تشریح شد.
طارمی در روز‌هایی که سردار آزمون در لورکوزن نیمکت‌نشین شده و علیرضا جهانبخش هم کار دشواری در فاینورد برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، تنها مهاجم طراز‌اول تیم ملی ایران است که فرصت بازی‌کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است.
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ