معاون اقتصادی باشگاه استقلال از سوی مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
معاون اقتصادی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز عازم ترکیه شد.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان را تشریح کرد.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
معاون بارسلونا وضعیت اقتصادی این باشگاه را بررسی کرده و شرایط احتمال بازگشت لیونل مسی را توضیح داد.
معاون اول رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر قزاقستان گفت: تصمیم گرفته شد که مناسبات اقتصادی دو کشور را به سقف ۳ میلیارد دلار برسانیم.
رئیس‌کل ‎بانک مرکزی، در حکمی محمد شیریجیان را به سمت معاون اقتصادی بانک مرکزی منصوب کرد.
وزیر جهادکشاورزی در حکمی، شاهپور علائی‌مقدم را به سمت معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی منصوب کرد.
محسن رضایی گفت: پیشنهاد من تاسیس بانک مشترک ایران و آفریقا است؛ بانکی که می‌تواند حساب‌های دوجانبه داشته باشد؛ یعنی از جانب کشور‌ها در کشور مقابل سرمایه‌ای تخصیص یابد تا بازرگانان طرفین بدون وابستگی به دلار و یورو با ارز‌های رایج خود کشور‌ها تجارت داشته باشند.
دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،‌ آموزش و ترویج آن کشاورزی گفت: از مولفه‌های امنیت غذایی، دسترسی اقتصادی است و محصولات شیلاتی در این زمینه نیاز به تحقیق و توسعه دارد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: مشکلات امروز کشور در همه بخش‌های اقتصادی، ناشی از غفلت در سرمایه گذاری و بی توجهی به بهره وری است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از رشد اقتصادی ۶.۶ درصدی در بخش صنعت خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
با حکم علی فتح‌الله‌زاده، معاون اقتصادی جدید استقلال معرفی شد.
دومین همایش اقتصادی خزر با حضور معاون اول رئیس جمهور ایران درمسکو
دومین همایش اقتصادی خزر با حضور معاون اول رئیس جمهور ایران در مسک
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج است.
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: خراسان می تواند یکی از کانون‌های خوب صنعت خودرو باشد، حضور در این نمایشگاه نیز تقویت پایگاه صنعت خودرو در این استان است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای اداره کشور با برجام یا بدون برجام دولت برنامه‌ریزی کرده است، گفت: دولت بنا بر کارهای بزرگ دارد و قیام سوم مردم اقتصادی است.
امیر سلطانی به عنوان معاون اجرایی و امید سعادت‌نیا به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال منصوب شدند.
عصر امروز یگان‌های امدادی کشورمان در پی تماس‌های تلفنی، به وقوع سیلابی پی بردند که در پی بارندگی شدید در شهرستان‌های نی ریز و استهبان رقم خورده و به طغیان و خروش شدید رودخانه رودبال منجر شده است. رودی که از منطقه تفرجگاه سلطان شهبازی استهبان هم عبور می‌کند که اواخر هر هفته میزبان شماری از خانواده‌هاست.
زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام !! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ