فدراسیون فوتبال تاریخ بازی‌های دوستانه تیم جوانان با تیم امید بلاروس را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری جزء رشته‌های مدال‌آور تاریخ ورزش است و تلاش می‌کنیم کم‌ شدن سهمیه‌اش در بازی‌های آسیایی رخ ندهد.
تاریخ و ساعت برگزاری دیدارهای تیم ملی هندبال ایران در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی اعلام شد.
کمیته پارالمپیک آسیا تاریخ برگزاری نشست سرپرستان کاروان‌های ورزشی شرکت‌کننده در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را اعلام کرد.
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات مقدماتی دومین دوره‌ی بازی‌های جهانی 2023 (ANOC) از تاریخ 12 الی 16 اردیبهشت در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است.
باشگاه سپاهان نیز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار برگزاری بازی‌های هفته بیست و هشتم به صورت همزمان شده است.
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
سه تیم ایتالیایی حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را به دلیل حضورشان در این مرحله از چمپیونزلیگ تغییر دهد.
در طول تاریخ بازی‌های زیادی بوده‌اند که با تغییر محتوا روبرو شده‌اند، اما برخی از بازی‌ها از قفسه‌های فروشگاه‌ها بیرون کشیده شده‌اند، زیرا ظاهرا تجربه‌ی آن‌ها برای هیچ بازیکنی مناسب نبوده است.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد 219 رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد ۲۱۹ رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
لیونل مسی امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمر خود برای کسب عنوانی تلاش خواهد کرد که تنها جای خالی ویترین افتخاراتش محسوب می شود.
یکی از پرتکرارترین و البته زیباترین بازی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند برگزار خواهد شد.
فوتبال ایران در شش دوره‌ای که در جام جهانی حضور داشته است، بازی دوم را بهتر از دو بازی دیگر خود در مرحله مقدماتی پشت سرگذاشته است.
فوتبال ایران در شش دوره ای که در جام جهانی حضور داشته است، بازی دوم را بهتر از دو بازی دیگر خود در مرحله مقدماتی پشت سرگذاشته است.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
شاگردان کی‌روش فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر خود را مقابل ولز برگزار خواهند کرد.
فدراسیون فوتبال تاریخ بازی‌های دوستانه تیم جوانان با تیم امید بلاروس را مشخص کرد.
لیگ ستارگان قطر بعد از برگزاری بازی‌های هفته هفتم تعطیل شده و بعد از جام جهانی و از تاریخ ۱ دی ماه از سر گرفته می‌شود؛ بنابراین شجاع و کنعانی‌زادگان تا جام جهانی فقط تمرین خواهند کرد تا آمادگی بدنی‌شان حفظ شود.
نخستین تورنمنت بزرگ بین‌المللی که تیم ملی فوتبال ایران در آن شرکت کرده است، مسابقات المپیک 1964 توکیو است.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ