تیم ملی والیبال ژاپن در بازی اول از هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پرداخت.
فدراسیون جهانی شطرنج پیروزی نماینده امارات مقابل بردیا دانشور در جام جهانی باکو را «چشمگیر» عنوان کرد.
بردیا دانشور در مسابقات جام جهانی شطرنج ۲۰۲۳ به پیروزی ارزشمندی دست یافت و به مرحله سوم این رقابت‌ها صعود کرد.
تیم ملی والیبال لهستان با حضور هواداران پرشور خود عنوان قهرمانی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را کسب کرد.
مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز آغاز می‌شود و فدراسیون جهانی والیبال به آن واکنش نشان داد.
تیم ملی والیبال آرژانتین با پیروزی مقابل حریف خود در هفته سوم رقابت‌ها به جایگاه سوم صعود کرد.
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور تیم مطرح فرنگی کشورمان در مسابقات رنکینگ‌دار قرقیزستان پرداخت.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
تکرار سوپرواکنش دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی توسط پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان در بازی مقابل گل گهر سیرجان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا به شکست جردن باروز از ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد.
اتحادیه جهانی کشتی پس از پایان رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا به شکست جردن باروز از ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد.
اتحادیه جهانی کشتی در صفحه رسمی خود به دیدار حساس و دیدنی تیم‌های ایران و آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد واکنش داد.
اتحادیه جهانی کشتی از مبارزه ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد به عنوان مبارزه حماسی یاد کرد.
سفیر آمریکا در عراق در توییتی به دیدار حساس تیم‌های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان از عملکرد شاگردانش در نیمه اول دیدار برابر لهستان اصلا راضی نبود.
پیمان یوسفی که وظیفه گزارشگری دومین دیدار تیم‌ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ را عهده‌دار است، به نحوه‌ی پوشش تلویزیونی این رقابت واکنش نشان داد.
پیمان یوسفی که وظیفه گزارشگری دومین دیدار تیم‌ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ را عهده‌دار است، به نحوه‌ی پوشش تلویزیونی این رقابت واکنش نشان داد.
نشریات انگلیسی، دیدار این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی را آسان توصیف کرده اند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دیدار شامگاه گذشته با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی واکنش نشان داد.
فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی نسبت به ماجرای پیش آمده برای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت که با فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس است.
مصاف فرنگی کاران سنگین وزن ایران و ترکیه در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان با واکنش ویژه و جالبی ازسوی اتحادیه جهانی کشتی همراه بود.
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی امروز به دورخیز حسن یزدانی برای کسب چهارمین مدال طلای خود پرداخت و او را یکی از مدعیان اصلی رقابتهای جهانی خواند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، چندان از تصمیم کریستوف گالتیه برای تعویضش در دیدار برابر موناکو استقبال نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ