رگولاتور رقابت استرالیا از عملکرد پلتفرم‌هایی مانند گوگل و فیس بوک خسته شده و قانون جدیدی برای  مقابله با کلاهبرداری، شکایات مصرف کنندگان و کنترل رفتارهای ضدرقابتی پیشنهاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
رگولاتور حفاظت از حریم خصوصی نروژ اعلام کرد متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) به دلیل نقض حریم خصوصی از ۱۴ آگوست ۲۰۲۳ میلادی به ازای هر روز باید یک میلیون کرون (۹۸ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه بپردازد.
رگولاتور امنیت سایبری چین پیش نویس قوانین ناظر بر مدیریت امنیت شناسایی  چهره در این کشور را پس از افزایش نگرانی های مردم درباره سواستفاده از این فناوری ارائه کرد.
رگولاتور آنتی تراست انگلیس خواهان نظر عموم مردم درباره قرارداد ادغام ۶۹ میلیارد دلاری شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت شده است.
رگولاتور فضای سایبری چین پیش نویس دستورالعملی برای سخت تر کردن محدودیت های مربوط به استفاده از اپ، پایانه های هوشمند و فروشگاه های اپلیکیشن برای کاربران زیر سن قانونی آماده کرده است.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
رگولاتور فضای سایبری چین پس از تحقیقی ۲ ماهه درباره اخبار جعلی، سودجویی غیرقانونی، جعل هویت مقامات رسمی و مشکلات دیگر، ۱.۴ میلیون پست را در شبکه های اجتماعی حذف کرده است.
به گفته ناظر رقابت انگلیس شرکت متا پیشنهاد کرده تا استفاده از داده های تبلیغاتی کسب وکارهای دیگر را برای سرویس«فیس بوک مارکت پلیس» کاهش دهد تا به این ترتیب نگرانی های رگولاتور کاهش یابد.
رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپا به دلیل شیوه کنترل اطلاعات کاربران متا، این شرکت را ۱.۲ میلیارد یورو( ۱.۳ میلیارد دلار) جریمه کرده است.
رگولاتور رقابت انگلیس تحقیقی درباره صنعت هوش مصنوعی آغاز کرده تا نگرانی های احتمالی مربوط به رقابت و حقوق مصرف کننده را برطرف کند.
رگولاتور آنتی تراست آلمان قصد دارد اقداماتی برای کنترل اپل انجام دهد. رگولاتور آلمانی «بوندسکارتلامت» (Bundeskartellamt) معتقد است اهمیت شرکت اپل برای رقابت در بازارهای مختلف قابل توجه است.
چین در نظر دارد یک آژانس دولتی جدید برای متمرکزسازی مدیریت انبوه ذخایر داده های کشور ایجاد کند.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
دفتر رقابت و حمایت از مصرف کننده لهستان(UOKiK)، واحد آمازون در اروپا را به فروش و فرایند تحویل محصول گمراه کننده متهم کرده است.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
دفتر فدرال کارتل آلمان اعلام کرد مخالفت خود را با شرایط فراوری داده ها در گوگل اعلام کرده و انتظار می رود این شرکت تغییراتی در همین راستا انجام دهد.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
رگولاتور رقابت استرالیا علیه واحد شرکت «دل» در این کشور به دلیل گمراه کردن مردم درباره هزینه های خرید مانیتور های اضافی شکایت می کند.
رگولاتور رقابت هند به دلیل عملکردهای ضدرقابتی گوگل و سواستفاده شرکت از موقعیت برتر خود در فروشگاه اپلیکیشن موبایل جریمه ای ۹۸ میلیون پوندی برای آن تعیین کرده است.
رگولاتور رقابت استرالیا فرایند برگزاری دادگاهی علیه فیت بیت را فراهم می کند زیرا مدعی است این شرکت با ادعاهای جعلی یا گمراه کننده درباره گارانتی محصولاتش، مصرف کنندگان را گمراه کرده است.
رگولاتور ضد انحصار بریتانیا اعلام کرد خرید ۶۹ میلیارد دلاری شرکت مایکروسافت و مالکیت آن بر شرکت اکتیویژن رقابت در بازار کنسول‌های بازی، خدمات اشتراک و بازی‌های ابری را مختل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ