گرگان- وزیر آموزش و پرورش گفت: استعدادهای قرآنی دانش آموزان باید توسط مدرسه و خانواده شناسایی و توانمندسازی در زمینه استعدادهای آنها انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش در رشته اسکیت بورد در اسکیت پارک لیو تهران با حضور مسئولین فدراسیون و هیئت اسکیت استان تهران برگزار شد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
تمرین با بچه‌ها در یک فضای آرام در گرم‌ترین شهر ایران برای ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال آزار دهنده نیست.
قوچان- سال گذشته تیم هندبال قوچان فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها با تمام قدرت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک آماده می شود و اکنون حمایت مسئولان از این تیم حیاتی است.
برنامه های توانمند سازی استعدادهای درخشان در حوزه بیو در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد.
«یونس شاهمرادی» قاری ایرانی قرآن کریم موفق شد تا بالاتر از «عبدالعزیز الفقیه» رقیب عربستانی خود، عنوان نخست دومین دوره رقابت‌های استعدادیابی قرآنی «عطرالکلام» عربستان را از آن خود سازد.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با بیان این‌که شاگردانش منظم‌تر و کم اشتباه‌تر از شهرداری ارومیه بازی کردند، گفت: حریف دقایقی از بازی کار را برای لبینات سخت کرد.
فرزاد مجیدی در کشف استعدادهای فوتبالی جوانان عضو هلال احمر همکاری خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نباید استعدادهایی که در المپیاد دیدیم با یک بازی ناپدید شوند.
رونی‌اُ سالیوان، ستاره اسنوکر جهان که به "راکت اسنوکر" معروف است، معتقد است که برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان کار آسانی ندارد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مشاهدات ما نشان می‌دهد حضور دانش آموزان در پژوهشگاه رویان و بازدید از فعالیت‌های این پژوهشگاه، به‌اندازه ماه‌ها آموزش کلاسی اثرگذاری دارد.
فدراسیون کشتی بعنوان فدراسیون برتر معرفی شد
معاون وزیر ورزش با اشاره به برگزاری المپیاد ایرانیان در رشته های مختلف گفت: استعدادهای کشف شده سرمایه ارزشمندی برای تیم های ملی ایران هستند.
اصفهان عنوان قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران را کسب کرد.
معاون وزیر ورزش با اشاره به برگزاری المپیاد ایرانیان در رشته های مختلف گفت: استعدادهای کشف شده سرمایه ارزشمندی برای تیم های ملی ایران هستند.
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال بخش دو نفره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توسط بدمینتون بازان قمی خبر داد.
المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته آب‌های آرام از فردا 17 مهر با برگزاری مسابقات بانوان در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این سرزمین مملو از استعداد است بر لزوم شناسایی نخبگان ورزشی با هدف پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی تاکید کرد.
مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از آغاز المپیاد استعدادهای برتر کشور از تاریخ ششم مهرماه خبر داد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ