اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
امارات اعلام کرده که اقدامات اخیر اوپک پلاس برای حمایت از بازار نفت در شرایط کنونی کافی به نظر می‌رسد.
آمار‌های اوپک نشان می‌دهد ایران طی ۱۲ سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون بشکه نفت تولید کرده و ذخایر نفتی ایران بیش از ۱۰۰ سال دیرتر از عربستان تمام می‌شود.
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
اوپک پلاس هفته جاری در اقدامی که بازارها به هیچ وجه انتظار نداشتند، کاهش ۱.۱۶ میلیون بشکه در روز تولید نفت را اعلام کرد.
روابط آمریکا و عربستان‌سعودی را می‌توان در دو سکانس تعریف کرد؛ سکانس اول تابستان پارسال، سفر جو بایدن به ریاض آن‌هم پس از سردی‌ای که پس از قتل جمال خاشقجی روابط بین دو کشور را فراگرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود. حمله روسیه به خاک اوکراین نرخ هر بشکه برنت را وارد کانال ۱۴۰دلاری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود و دولت‌های غربی خود را برای مهار تورم آماده می‌کردند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به جریمه ۱۰۰ میلیون تومانی باشگاه نفت مسجدسلیمان داد.
هندرسون می‌گوید این که آیا پادشاهی سعودی قادر به تامین مالی این پروژه خواهد بود یا خیر به قیمت نفت نیز بستگی دارد. او می‌گوید که قیمت هر بشکه نفت در حال حاضر کم‌تر از ۸۰ دلار است و اشاره می‌کند که ممکن است پادشاهی سعودی برای تامین مالی کلان پروژه‌های ملی خود به قیمت نفت بیش از ۱۰۰ دلار بازای هر بشکه نیاز داشته باشد.
بانک آمریکایی جی پی مورگان پیش بینی کرد قیمت نفت امسال به ۱۰۰ دلار در هر بشکه نخواهد رسید، مگر این که یک رویداد ژئوپلیتیکی بزرگ، بازارها را دوباره به آشوب بکشد.
امید حامدی‌فر به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر افزایش چند برابری قرارداد او، واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های حاضر در هفته پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
نخست‌وزیر عراق خواهان ثبات قیمت‌های نفت در سطوح زیر ۱۰۰ دلار برای هر بشکه است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: سرمایه گذاری جهت ساخت این ۱۰۰ شناور یک میلیارد دلار برآورد شده و اکنون حدود ۴۵ شرکت ایرانی متقاضی سرمایه گذاری در این حوزه هستند.
قیمت نفت حدود چهار درصد جهش کرد و به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید. این افزایش قیمت در پی تصمیم سازمان اوپک پلاس صورت گرفت.
نفت به ۱۰۰ دلار برمی‌گردد
سران اوپک پلاس نفت کمتر از ۱۰۰ دلار نمی‌خواهند
۲۳ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در سی‌ودومین نشست خود برای کاهش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه برای ماه اکتبر (مهرماه - آبان‌ماه) به توافق رسیدند.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
معاون وزیر نفت از کاهش سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه در سراسر کشور خبر داد.
بنیانگذار انرژی اسپکتز ایران را به‌عنوان یک محرک احتمالی معرفی کرد که با افزایش عرضه از آن کشور، احتمالاً بازار نفت می‌تواند کمی سیر نزولی به خود بگیرد.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.
اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (اوپک‌پلاس) بر سر افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه برای ماه سپتامبر (شهریور - مهر) به توافق رسیدند.
براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی تولید برنج در سالجاری با افزایش ۲۰ درصدی مواجه است و با توجه به لغو ممنوعیت فصلی انتظار می رود که قیمت برنج در ماه های آینده با کاهش مواجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ