وزارت خارجه اسپانیا روز پنج شنبه مدعی بازداشت یک زن اسپانیایی در ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران و باشگاه پالمای اسپانیا به علت عمل جراحی پای خود، یک ماه از میادین دور خواهد ماند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
آرین سلیمی با شکست رقبایی از اسپانیا و مکزیک به یک قدمی مدال مسابقات جهانی 2023 باکو رسید.
به جز لیگ اسپانیا در سایر کشورهای معتبر هم مسابقات نهایتا در دو هفته یا یک هفته آخر به صورت همزمان برگزار می‌شود.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
باشگاه پالما اسپانیا پس از آنکه بازیکن ایرانی‌اش در یک بازی جنجالی حاضر شد، در انتظار شنیدن دفاعیات او است.
یک ماه پس از انتقاد باشگاه پالما اسپانیا از آسیب دیدگی بازیکن ایرانی خود، سرمربی تیم ملی به این انتقاد واکنش نشان داد و گفت: مسلم اولادقباد با مصدومیت از اسپانیا به ما ملحق شد.
با تایید یک شبکه اسپانیایی، سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران برای فصل آینده با باشگاه پالما به توافق رسیده است و سومین بازیکن ایرانی این تیم خواهد بود.
وزارت امورخارجه اسپانیا امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، آنا بانیرا، یک زن اسپانیایی که از نوامبر ۲۰۲۲ تاکنون در ایران در بازداشت به‌سر می‌برده است روز شنبه آزاد شده، اما خبر آن تا زمان ترک خاک ایران منتشر نشده است.
تیم فوتسال پالما با یک پیروزی پرگل با حضور دو بازیکن ایرانی خود به جمع چهار تیم برتر «کوپا دل ری» اسپانیا راه یافت.
یک بازیکن دیگر تیم ملی فوتسال ایران مورد توجه تیم‌های اسپانیایی قرار گرفته است.
سارا خادم‌الشریعه زن شماره یک شطرنج ایران به اسپانیا مهاجرت کرد.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، رأی خود را در مورد تخلف صورت گرفته در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا اعلام کرد.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبه‌رو هستیم؟
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
وزارت خارجه اسپانیا روز پنج شنبه مدعی بازداشت یک زن اسپانیایی در ایران شد.
ملی‌پوش فوتسال ایران نخستین جلسه تمرینی خود همراه با تیم والدپنیاس را انجام داد.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
تیم فوتسال پالما با درخشش بازیکنان ایرانی خود در هفته چهارم لیگ اسپانیا به یک پیروزی پرگل دست یافت.
ملی‌پوش فوتسال ایران با باشگاه پالما اسپانیا به توافق نهایی دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ