علی ضیا با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به موضوع ممنوع‌الخروج شدنش واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نسبت به اظهارات مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.
مجتبی پوربخش به شایعات موجود درباره وریا غفوری دامن زد.
این جوانی که در این فیلم خط و نشان برای دولتمردان ما میکشه از تبار طالبانه، مثل اون گُنده بک ۲۲۰ لیتری که وزیر امور خارجه ما با آغوش باز به استقبالش میره که گویی عزیزترین کَسَش را دیده، از سران طالبانه!
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
سخنان اخیر رئیسی درباره درباره دادگاه لاهه با واکنش متفاوت علی ضیا، مجری معروف صداوسیما مواجه شد.
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
قسام شهادت مجری عملیات حواره را تسلیت گفت.
واکنش طنز مجری برنامه به رونمایی موتورهای برقی پستچی‌ها برای دومین بار را، ببینید.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
گری لینه‌کر بازیکن سرشناس سابق و مجری کنونی برنامه‌های ورزشی به داستان علی دایی واکنش نشان داده است.
مجری: بهترین بازیکن کیست؟ خودت را از لیست بیرون بگذار مسی:‌ نیمار، امباپه، هازارد، سوارز، آگوئرو مجری: بازیکنی را جا ننداختی؟ کسی که «شماره ۷» می‌پوشه.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
وقتی المیرا شریفی مقدم از نزدیک پیروز رو در هشت ماهگی می‌بیند! توضیحات جالب علیرضا شهرداری از اخلاق و رفتار پیروز را در این ویدئو بشنوید.
نجم‌الدین شریعتی در برنامه «سمت خدا» با استفاده از نشانی از پرچم ایران، حمایت خود را نسبت به ملی‌پوشان کشورمان اعلام کرد.
رعنا رحیم پور مجری بی بی سی به افشای فایل صوتیش واکنش نشان داد.
بهار فخرایی، به بازتاب حضور خبرساز زن بدون حجاب در راهپیمایی ۱۳ آبان واکنش نشان داد.
محمدرضا احمدی، به سخنان افراطی حسن عباسی در چند هفته اخیر واکنش نشان داد.
مجتبی پوربخش با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش، به خبر پایان کارش در صداوسیما واکنش نشان داد.
عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر معروف فوتبال با انتشار پیام ویدئویی به برگزاری تجمعات اعتراضی در پی ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی واکنش نشان داد.
مجری یک شبکه تلویزیونی در آرژانتین پس از شنیدن خبر درگذشت ملکه انگلیس در برنامه زنده به جشن و شادمانی پرداخت.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ