وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد «برای دفاع از زیرساخت‌های اوکراین»، به‌زودی هزار موشک سطح به هوا در اختیار ارتش اوکراین قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌تازگی برخی از دارندگان حساب‌های کاربری در فضای مجازی مدعی شده‌اند که ایران به خاطر نوشتن شعار‌ بر روی دیوار سفارت لندن بیش از ۵۰۰ هزار پوند به دولت انگلیس خسارت پرداخته است. یک منبع مطلع این مطلب را تکذیب کرد.
بانک استاندارد چارترد انگلیس پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار افزایش خواهد یافت.
بنا به گزارش مجلس عوام انگلیس، بسیاری از افغان‌هایی واجد دریافت پناهندگی از این کشور، هنوز موفق به دریافت پناهندگی نشده‌اند و در کشور خود به سر می‌برند.
بخشی از ثروت چارلز، پادشاه انگلیس از مدیریت املاک سلطنتی دوک نشین کورنوال می‌آید که شامل ۱۳۰ هزار هکتار زمین، ۲۶۰ اراضی کشاورزی و املاکی در سراسر انگلستان و ولز است و شامل یک زمین کریکت در جنوب لندن هم می‌شود. این دوک نشین از قدیم توسط بزرگترین پسر شاه حاکم اداره می‌شود.
تیتر یک روزنامه های امروز انگلیس یک سوژه ثابت داشت: درخواست 500 هزار یورویی رشفورد از یونایتد برای تمدید.
بیش از هزار پرونده آزار جنسی برای پلیس انگلیس مطرح است که باعث واکنشهای مختلفی از طرف مردم این کشور شده است.
وزیر دفاع انگلیس می گوید این کشور قرار است آموزش شماری از نیروهای نظامی اوکراین را برعهده بگیرد.
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس در بیانیه ای از فراخوان برای مشارکت در اعتصابی که قرار است اول ماه فوریه آینده برگزار شود، خبر داد.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
کریستیانو رونالدو بدلیل شکستن گوشی هوادار اورتون در فصل گذشته توسط اتحادیه انگلیس دو جلسه محروم و ۵۰ هزار پوند جریمه شد.
بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر نفری 500 هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.
نخست وزیر سابق انگلیس برای یک سخنرانی کوتاه در یک کنفرانس در آمریکا چند صد هزار دلار دریافت کرد.
نخست وزیر سابق انگلیس برای یک سخنرانی کوتاه در یک کنفرانس در آمریکا چند صد هزار دلار دریافت کرد.
کاسمیرو پیش از عزیمت به قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در انگلیس 500 هزار یورو صرف خرید ماشین‌های لوکس کرده است.
۳۶ هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم‌ها تبدیل کند.
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
شرکت پست سلطنتی انگلیس اعلام کرد که احتمالا تا آگوست سال آینده، ۶ هزار نیروی این شرکت اخراج شوند.
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که به خاطر کاهش خرید مردم و بالا رفتن تورم فعالیت ۲۵۰ هزار شرکت در انگلیس در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ متوقف شده است.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
رسانه ها گزارش دادند: در ادامه اعتراضات اصناف در انگلیس بر سر حقوق و در واکنش به افزایش تورم، بیش از ۱۱۵ هزار نفر از کارکنان شرکت پست سلطنتی این کشور دست به تظاهرات زدند.
وزیر دفاع کانادا اعلام کرد که ارتش این کشور در روند آموزش ۱۰ هزار سرباز اوکراینی در اراضی انگلیس، مشارکت خواهد داشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ