یک خبرگزاری غربی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که هواپیمای ویژه «نانسی پلوسی» رئیس جملس نمایندگان آمریکا به سمت فیلیپین تغییر مسیر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
هواپیمای نیمار به ریاض رسید تا این بازیکن فردا به صورت رسمی به هواداران الهلال معرفی شود.
سید محمد موسوی امروز در کنار سایر ملی پوشان به ارومیه سفر نکرد.
بر اساس اعلام وزارت فوریت های اضطراری روسیه، یک فروند هواپیمای آب‌نشین در منطقه «کراسنویارسک» این کشور سقوط کرد و بر اثر آن ۲ نفر کشته شدند.
وزیر بهداشت از تامین دارو، سرم و پیش بینی فراورده های خونی جهت ایام اربعین خبر داد و گفت: ۱۲ بالگرد و ۳ هواپیمای ویژه خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
هواپیمای خصوصی لژیونر ایرانی برای امضای قرارداد!
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: ساخت و تولید شبیه‌ساز آموزشی جنگ الکترونیک هواپیمای میگ ۲۹، از لحاظ جنگ الکترونیک و هم از باب تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا به این حوزه اهمیت ویژه دارد.
چند روز پیش خبری دیدم که کسی سوار هواپیمای تبریز به تهران شده بود و از پذیرایی عالی آن تعجب کرده و وقتی جویای ماجرا می‌شود، می‌گویند همراهان آقای رییس دولت در این هواپیما هستند، لذا از همه به صورت ویژه پذیرایی شده است... این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود؟!
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
تعدادی بلیت با قیمت مصوب و نیز آماده برای تحویل با پذیرایی ویژه برای آنان در نظر می‌گیرند و بقیه مردم را به امان خدا و در برهوت بی‌پناهی رها می‌کنند. این به زیان خودتان است. این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود!
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت باید حامی اصلی صنعت هواپیمایی باشد تا ناوگان هواپیمایی ظرفیت مسافری را افزایش دهد. بنابراین از ظرفیت‌های مالی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری برای حمایت از مجموعه‌های فعال به کار می‌گیریم.
«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این‌که ردیابی نشود به جای هواپیما با قطار ویژه سفر می‌کند.» به گفته او این قطار طوری طراحی شده است که شبیه «یک قطار معمولی» به نظر می‌رسد.
تصاویر گرافیکی کانسپت هواپیمای ترابری فوق سنگین که توسط مجتمع هوانوردی ایلیوشین به عنوان جایگزین آنتونوف An-۱۲۴ رونمایی شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است.
به جای آبی که در دستشویی‌های معمول خانگی استفاده می‌شود، دستشویی هواپیما از سیستم وکیوم استفاده می‌کند که در واقع مدفوع و ادرار را به سمت داخل می‌مکد و در یک مخزن خاص که در داخل خود هواپیما قرار دارد، ذخیره می‌کند. وقتی هواپیما فرود آمد، این پسماند که ذخیره شده، توسط تانکر‌های ویژه‌ای منتقل شده و سپس وارد سیستم فاضلابی می‌شود که به طور ویژه برای این منظور ساخته شده است.
بنا به اعلام ستاد فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا، واشنگتن یک هواپیما با قابلیت بکارگیری در جنگ هسته ای در کشور ایسلند مستقر کرده است.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
تیم ملی فوتبال آرژانتین پیش از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ از هواپیمای ویژه یاران لیونل مسی برای شرکت سفر به قطر رونمایی کرد.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
سازمان هواپیمایی عراق از اختصاص بیش از ۶۰۰ پرواز اضافی برای انتقال زائران اربعین امام حسین (ع) خبر داد.
امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در خصوص نظارت بر گرانی‌ها گفت: برای نظارت بر بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار قیمت مصوب ویژه اربعین تعیین شده است.
قاسمی در پاسخ به این سوال که رسانه‌های آرژانتینی ادعا کرده‌اند که محموله هواپیما، نظامی بوده گفت، روز اول از ما همین سوالات را می‌پرسیدند که آیا محموله ویژه دارید؟ گفتیم نه. شما گمرک دارید. بدهید بررسی کنند. ما هیچ محموله ویژه یا ممنوعه با خود نداریم... بارِ ما قطعات یدکی است.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ