باشگاه استقلال استعفای فتح الله زاده را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
جهید زفیزف، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر، پس از شکست در‌ انتخابات دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از سمت خود استعفا داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا کرد.
علی خطیر از مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال داشت، کناره گیری کرد.
علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو هیچ وقت از شروع همکاری رابطه گرمی با هم نداشتند و این تا زمان استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال ادامه داشت.
استعفای فتح الله زاده و برد شش گله استقلال، هواداران فوتبال را به یاد برد شش بر صفر شاگردان قلعه نویی در استقلال در جریان هفته هفتم لیگ هشتم می اندازد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کردند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال یک بار دیگر از سمت خود استعفا کرد و گفت که برایش تله گذاشتند و دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این باشگاه بازنخواهد گرداند.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: از همه عذرخواهی می‌کنم؛ هرچه به من می‌گویند حق دارند.
وزیر ورزش کجاست؟ دقیقا کجاست؟ آیا اخبار رسوایی اخیر در باشگاه استقلال را از او مخفی کرده اند؟ سجادی که می‌گفت استعفایی از فتح الله زاده ندیدم، آیا برنامه مناظره شب گذشته را هم هنوز ندیده است؟
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح الله زاده حمایت می کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد.
علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!
پس از آنکه باشگاه استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به واسطه عدم پرداخت بدهی سنگین آندره استراماچونی از دست داد، علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.
باشگاه استقلال استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد که علی فتح الله زاده تا پاسی از شب پیگیر امور باشگاه است.
باشگاه استقلال استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و تاکید کرد که علی فتح الله زاده تا پاسی از شب پیگیر امور باشگاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ