حیدر محمدی با حکم وزیر بهداشت به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام‌های خانوادگی محمدی، حسینی، احمدی، رضایی، مرادی، حیدری، کریمی، موسوی، جعفری و قاسمی ۱۰ نام خانوادگی با بیشترین فراوانی در کشور هستند.
محمد ربیعی منتظر تصمیم خسرو حیدری برای حضور در کادرفنی ذوب آهن است.
رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا در فاصله ۱۲۵ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی از صبح فردا جمعه به صورت رسمی در «هانگژو» آغاز می شود.
حیدر رضایی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال با محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان برای حضور این مربی در تیم امید تماس برقرار کرده‌اند.
محمد نوازی به دلیل اعتراض به داوری توسط حیدری از کنار زمین اخراج شد.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
دستاورد جدید پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نصب روی بالگرد ۲۱۴ هوانیروز ارتش امتحان شد.
نمایشگاه معارف جنگ و دستاوردهای هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افتتاح شد.
وقتی علی محمدی و لئاندرو روی زمین افتادند، سپاهانی‌ها در انتظار کارت قرمز پیام حیدری وی را دوره کرده بودند.
وزارت کشور سعودی از اجرای حکم اعدام یکی از ساکنان قطیف عربستان خبر داد.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر بهداشت در حکمی سید حیدر محمدی را به عنوان رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی – ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.
رئیس ائتلاف نصر عراق، ضمن مخالفت با شرکت در ائتلاف جدید «اداره الدوله» از جریان صدر خواستار با درخواست ها برای شرکت در گفتگوی ملی این کشور شرکت کند.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.
رئیس ائتلاف نصر عراق طرحی را برای حل و فصل بحران سیاسی این کشور مطرح کرد.
رئیس ائتلاف نصر عراق به تحولات امروز عراق واکنش نشان داد و از مردم این کشور خواست که به سمت فتنه حرکت نکنند.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
مدافع اسبق پرسپوليس و ذوب‌آهن با مدیران این تیم برای حضور در اصفهان مذاکره کرده است.
قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی
این اتفاق در آستانه انتخابات ۸ شهریور فدراسیون فوتبال حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد  که آرای نزدیک به حیدر بهاروند به سبد مهدی تاج منتقل شود.
شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات‌ فراوانی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ