اینستاگرام صفحه رییس مجلس شورای اسلامی را تعلیق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی صنعت در صفحه شخصی‌‌اش نوشت نه با یک باخت مغلوب می‌شویم نه با یک برد مغرور.
سرپرست جدید سبزپوشان اصفهانی می‌گوید: زندگی حرفه‌ای‌ام را مدیون ذوب‌آهن هستم.
محمد محبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از استقلال جدا شد.
کریم بنزما از تصمیم مبنی بر آنفالو کردن صفحه اینستاگرام رئال عقب نشینی کرد و به جنجال ها پایان داد.
دنبال کنندگان صفحه اینترمیامی در اینستاگرام از شب گذشته تا به حال ۲۶ برابر شده‌اند.
صفحه یکی از بازیکنان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
درج هایلایت بازی با سمپدوریا در صفحه رسمی میلان با موسیقی متن ایرانی با استقبال ویژه‌ای همراه شد.
علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی استقلال استعفا داد.
هواداران اینتر با ارسال پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، از او خواستند که دوباره هدایت این تیم را قبول کند.
آدرس تنها صفحه رسمی فرارو در اینستاگرام
صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال ویدئویی کوتاه از امین اسماعیل نژاد را به اشتراک گذاشت.
روابط عمومی ریاست‌جمهوری از توقف فعالیت صفحه منسوب به آقای رئیسی در اینستاگرام خبر داد.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
صفحه اینستاگرام النصر به قبل و بعد از ورود رونالدو تقسیم شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
علیرضا بیرانوند صفحه اینستاگرام خود را بسته است.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: از بامداد امروز معاندان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبرهایی در خصوص هک شدن صفحه اینستاگرام علم‌الهدی منتشر کردند که صحت ندارد.
همه محتویات صفحه سردار آزمون در اینستاگرام حتی آن دسته که ربطی به موضع‌گیری اخیرش نداشت، پس از انتقاد و حمایت از معترضان پاک شده است.
صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال در اینستاگرام پستی را درباره تیم ملی والیبال ایران منتشر کرد.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.
به گفته عضو کمیته تخصصی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، بهتر است خانواده‌های ایرانی تا قبل از ۱۵ سالگی اجازه نصب اینستاگرام و داشتن صفحه اینستاگرام مستقل را به نوجوانان ندهند و از ۱۳ تا ۱۵ سالگی نیز نوجوانان با نظارت والدین از صفحه اینستاگرام والدین استفاده کنند نه اینکه صفحه‌ای مستقل داشته باشد.
بررسی‌های نشان داد که متهم مذکور با راه اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند. به همین دلیل نیرو‌های تجسس پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و از طریق تلفن یکی از بانوان پلیس وارد صفحه اینستاگرامی «عدنان» شدند و با او ارتباط برقرار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ