کریم بنزما از تصمیم مبنی بر آنفالو کردن صفحه اینستاگرام رئال عقب نشینی کرد و به جنجال ها پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به رکورد 600 میلیون نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام رسید.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) و وزارت جهاد کشاورزی، مشارکت راهبردی را برای تقویت تولید و صادرات پسته در ایران آغاز کردند.
راهنماتو-این مجموعه غیرعادی از اشیاء باستانی، باستان‌شناسان را متقاعد کرده که بین قرن‌های دوم و چهارم بعدازمیلاد، یا در دوران روم پسین، یک فرقه مذهبی باطنی در این منطقه وجود داشته‌اند.
رسانه باشگاه هوادار در اقدامی مرموزانه با فالو کردن بازیکنانی که هنوز از آن ها به طور رسمی رونمایی نکرده است مهر تاییدی بر شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش زد.
مدیر ورزشی اینتر فاش کرد که یک اکانت قلابی دارد و در اینستاگرام، صفحه همسران ستاره‌های تیمش را دنبال می‌کند.
کانال منتسب به حجت‌الاسلام پناهیان در تلگرام ویدئویی با متن زیر منتشر کرد: ماجرای عجیب آدم‌های مذهبی و انقلابی که در فضای مجازی، صفحات خوب و مفید رو در حد لایک و فالو کردن، حمایت نمی‌کنند!
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۵ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
پیج رسمی UFC ستاره اروگوئه ای رئال مادرید را در اینستاگرام فالو کرده است.
پیج رسمی UFC ستاره اروگوئه ای رئال مادرید را در اینستاگرام فالو کرده است.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
علی دایی اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
اوضاع به قدری تغییر کرده بود که برخی مسئولان دانشگاه‌ها برای روز دانشجو کیک ویژه سفارش می‌دادند و در میانه مراسم‌های مفرح و شاد آن را برش می‌زدند و میان حضار توزیع می‌کردند و عجیب اینکه با همراهی خیل دانشجویانی مواجه می‌شدند که خودشان را به همایش‌های شاد روز دانشجو می‌رساندند تا فضایی شاد را تجربه کرده و خوش بگذرانند!
علی مطهری گفت: غیر از فشار‌های اقتصادی، احساس عدم مشارکت در مسائل حیاتی کشور و سرنوشت خود نیز در اعتراضات اخیر مؤثر بوده است. تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امید به انتخابات آزاد وجود داشت، ولی بعد از آن این امید از بین رفت. مردم احساس کردند نمی‌توانند تغییر و تحولی ایجاد کنند؛ به ویژه مشارکت پایین ۴۸ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ به فال نیک گرفته و مطلوب تلقی شد در حالی که با احتساب آرای باطله حدود ۶ میلیون رأی، مشارکت ۴۲ درصدی خیلی برای جمهوری اسلامی و نظامی که گاهی تا ۸۵ درصد در انتخابات‌اش شرکت می‌کردند بد بود، خصوصا که به نظر می‌رسد این رفتار تبدیل به یک رویه شده است.
یک منبع در وزارت حمل و نقل عراق از تحرک رسمی بغداد برای بین المللی کردن پرونده تعرض به بندر فاو از سوی کویت خبر داد.
یک منبع در وزارت حمل و نقل عراق از تحرک رسمی بغداد برای بین المللی کردن پرونده تعرض به بندر فاو از سوی کویت خبر داد.
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
چند راه حل غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت‌های خصوصی، پست‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
کاوه رضایی یحیی و چند پرسپولیسی را فالو کرد
دنبال کردن پیج باشگاه پیکان جدیدترین کنش اینستاگرامی شرزود تمیروف است.
حمایت وزارت گردشگری از هتلدارانی که تنها 3 درصد مسافران را  تحت پوشش دارند، باعث چشم پوشی از ظرفیت عظیم خانه مسافرها شده است. طبق گزارش‌های وزارت گردشگری 37درصد مسافران در مراکز اقامتی موقتی مانند کمپ‌ها، کانکس‌ها و چادر سفر خود را طی می‌کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟
قطعا استقلال با انبوه مهاجمان خوب نیازی به او ندارد و این اقدام فقط برای دهن‌کجی به پرسپولیس بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ