توتو وولف شانس مرسدس را برای پیروزی در گرندپری‌های باقی‌ مانده فصل جاری فرمول یک تخمین زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در برخی استان‌ها و کاهش دما در شمال کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر احتمالی بودن پیش‌بینی‌های هواشناسی و شش ماهه بودن بازه زمانی پیش‌بیتی‌های فصلی اظهار کرد: ورود هر بار پدیده ال‌نینو لزوماً باعث ترسالی و هر لانینا منجر به کاهش بارندگی‌ها نمی‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۷ و ۸ تیر) در ارتفاعات شمالی هرمزگان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در صورت تصویب انتخابات تناسبی، تلاش می کنیم انتخابات حوزه تهران را به صورت تناسبی برگزار کنیم.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش رگبارهای بهاری بویژه در غرب استان طی امروز و فردا خبرداد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: افراد منطقی در مسکو طی یک ماه یا یک یا دو سال متقاعد خواهند شد که مذاکره را آغاز کنند، زیرا متوجه خواهند شد که "پیروز نمی‌شوند. "
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در اکسپو ۲۰۲۳ امکان عقد یک میلیارد دلار قرارداد تجاری وجود خواهد داشت.
فرزین گفت: با سفرانجام شده به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری ایران و امارات و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، وضع بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد
حسینی با بیان این‌که سقف خالص دریافتی کارکنان در سال آینده ۵۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: توجیه نمایندگان این بود که بخش قابل توجهی از نخبگان در این طیف حقوقی قرار دارند و باید به حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کرد؛ پاداش پایان خدمت کارکنان نیز ۵۲۰ میلیون تومان تصویب شد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگرچه هزینه‌های تولید دارو در حال افزایش است، اما دارو نباید برای مردم گران شود و سازمان‌های بیمه‌گر باید به نحوی قیمت دارو و تجهیزات را پوشش دهند که فشار اقتصادی به مردم وارد نشود. هدف طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو این بود که قیمت دارو برای مردم افزایش نیابد و افزایش قیمت ناشی از اصلاح سیاست‌های ارزی توسط بیمه‌ها پوشش داده شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک توسط آتش نشانی گفت: امیدواریم دیگر شاهد حوادثی همچون پلاسکو در شهر نباشیم.
سال آینده سال ظهور ژاپن به عنوان یک بازیگر اصلی ژئوپولیتیک خواهد بود و برای اولین بار پس از چهار دهه چشم‌انداز ایران در هاله‌ای از تردید جدی قرار خواهد گرفت
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
لوچیانو روسی با نمایندگان ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه منابع ارزی ما رو به بهبود است، گفت: وضعیت ما مستمرا بهبود می‌یابد. در آبان ماه نسبت به مهرماه، فروش‌های نفتی ما رشد بسیار قابل توجهی داشته است. حجم عرضه‌های ما در بازار نیما نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده است و پیش‌بینی می‌کنیم وضعیت مطلوبی در تامین منابع ارزی در ماه‌های آینده داشته باشیم.
ماراتن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که از چند ماه پیش شروع شده با همه کش و قوس‌هایش به خط پایان رسید تا رئیس چهار سال آینده از بین چهار گزینه انتخاب شود؛ رئیسی که تا حدودی مشخص است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ