بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان و پوتین طی تماس تلفنی درباره توافق غلات گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اطلاعات و گزارش ویژه‌ای که در این باره به دست رأی الیوم رسیده است، میخائیل بوگدانوف گفته است که برنده شدن کمال قلیچداراغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه که از حمایت گسترده کشور‌های غربی برخوردار است، منجر به از دست دادن یک میانجی صادق و قابل اعتماد برای روسیه خواهد شد که قادر به ایجاد شرایط امن برای هرگونه گفتگو و مذاکره درباره بحران اوکراین در آینده است.
بنا به گفته یک منبع آگاه، روسای جمهور روسیه وترکیه ممکن است درباره توافق غلات با هم رایزنی کنند.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود با او درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود با او درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود با او درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که سران روسیه و ترکیه در تماسی تلفنی درباره تحولات سوریه، اوکراین و عادی‌سازی روابط آنکارا و دمشق رایزنی کردند.
رئیس جمهور ترکیه به موضع گیری درباره جنگ اوکراین و موضوع غلات و انتقال آن از طریق دریای سیاه پرداخت.
رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود به رایزنی درباره جنگ اوکراین و زلزله ترکیه پرداخت.
رسانه ها از رایزنی تلفنی امروز رییس جمهور روسیه با همتای ترکیه ای خود درباره زمین لرزه شدید در ترکیه خبر می دهند.
رؤسای جمهور روسیه و ترکیه امروز در خصوص سوریه و اوکراین به صورت تلفنی گفتگو کردند.
دفتر ریاست جمهوری ترکیه از گفتگوی تلفنی اردوغان با پوتین درباره روابط دوجانبه و تحوات منطقه ای و بین المللی خبر داد.
اردوغان قصد دارد به زودی با پوتین و زلنسکی درباره راه حل بحران اوکراین گفتگو کند.
بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان و پوتین طی تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت توافق غلات گفتگو کردند.
بنا به اعلام وزارت خارجه ترکیه، رئیس جمهور این کشور قرار است در تماسی تلفنی درباره صادرات غلات از اوکراین با همتای روس خود صحبت کند.
کاخ کرمیلن به اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه او حالا «در مقایسه با گذشته، بیشتر از مذاکره با اوکراین، استقبال می‌کند»، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور ترکیه به اظهار نظر درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران اوکراین و انرژی اروپا، روابط با سوئد و پرونده خرید جنگنده های اف 16 از آمریکا پرداخت.
رئیس جمهور ترکیه با حمایت از پیشنهاد همتای روسیه‌ای خود درباره ایجاد یک «مرکز بین‌المللی عرضه گاز طبیعی» در ترکیه، گفت که طرح‌ احداث به‌زودی ارائه خواهد شد.
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
دفتر مطبوعاتی دولت روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور با رئیس‌جمهور ترکیه درباره تحولات جنگ در اوکراین بحث و رایزنی کرده است.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند پس از نشست سه‌جانبه «لِویو»، رئیس‌جمهور ترکیه تصمیم دارد این هفته درباره بحران اوکراین با رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو و رایزنی کند.
رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید نتایج گفت‌وگوی امروز با دبیر کل سازمان ملل و رئیس‌جمهور اوکراین برای پایان‌دادن به جنگ اوکراین را به رئیس‌جمهور روسیه اطلاع خواهد داد تا درباره آن رایزنی کنند.
بنا به توافق صورت گرفته میان سران روسیه و ترکیه، معاملات تجاری دو طرف از این پس بر مبنای روبل صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ