سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا ، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور دارد کار را محکم دنبال می‌کند و به امید خدا بتواند به بهترین نحو این مسیر را طی کند تا بتوانیم یک انتخابات خوب در پایان سال داشته باشیم.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌‏دهد که بیش از نیمی از مردم مولداوی مخالف پیوستن این کشور به ناتو هستند.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
زیباکلام نوشت: هر حادثۀ ناگوار و هر برخوردی که میان مردم بر سر حجاب اتفاق بیفتد، صرف‌نظر از آنکه قربانی زن یا مرد، طرفدار یا مخالف حجاب باشد، مسئولیت آن بر عهدۀ حکومت است.
رئیس‌جمهور مولداوی اعلام کرد ایده کنار گذاشتن وضعیت بیطرفی در این کشور، با اقبال عمومی همراه نیست.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بصورت مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند در جلسات مختلف مجلس با بازشناسی انگشت خود وارد سامانه رای گیری الکترونیکی شده و به وسیله نشانگر؛ رای موافق، مخالف و یا ممتنع خود را نسبت به مصوبات، لوایح و قوانین اعلام می‌کنند.
بیشتر مردم ایتالیا معتقدند که ارسال مداوم سلاح از کشورهای غربی به اوکراین، نتیجه ای جز تشدید تنش ها در این کشور ندارد.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
فعال سیاسی گفت: هر جا مشکلی پیش می آید دولت یا می گوید قانون مجلس را اجرا می کنیم یا می گوید مجلس مخالف این کار است. مجلس انفعال را کنار بگذارد و حداقل در یک سال پایانی کارش از جایگاه قانونی خود دفاع کند.
خبرگزاری مهر در گفتگو با خسرو معتضد، تاریخ پژوه رفتار احزاب معاند کُرد در اغتشاشات اخیرا را بررسی کرده و به ریشه تاریخی شکل‌گیری این گروهک‌ها و کنشگری آنان در مقاطع مختلف تاریخ پرداخته است.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که ارسال مداوم سلاح به اوکراین، مورد تایید بیش از نیمی از مردم آلمان نیست.
بنا به نتایح یک نظرسنجی، مردم ژاپن با برنامه های دولت برای اختصاص بودجه بیشتر به بخش نظامی مخالف هستند.
سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا ، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.
سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا ، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.
وزیر امور اجتماعی لبنان از موضع سازمان های بین المللی در مخالفت با اقدام دولت لبنان برای بازگشت امن و داوطلبانه آوارگان سوری ابراز شگفتی کرد.
«ایران قوی» باعث می‌شود کشورمان به عنوان یک الگو و مدل برای کشورها و مردم دیگر جهان مطرح شود و بدون شک، این قدرت و قوت ما به مذاق دشمن خوش نمی‌آید.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
رئیس دومای روسیه ضمن اعلام مخالفت با پیشنهاد اروپا مبنی بر اعمال تعیین سقف برای انرژی روسیه، تأکید کرد که دوران قیمومیت غرب بر سایر کشورها به پایان رسیده است.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ